رئال مادرید برد / لیورپول باز هم باخت

قبل از جدال برگشت لیگ قهرمانان، لیورپول شکست عجیب دیگری را متحمل شد و رئال حریف خود را برد.

رئال مادرید برد / لیورپول باز هم باخت

به گزارش مملکت آنلاین، فوتبال در لیگ های اروپایی پیگیری شد.

برد رئال مقابل اسپانیول

رئال مادرید امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لالیگا میزبان اسپانیول بود که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار وینی جونیور در دقیقه ۲۳، میلیتائو در دقیقه ۳۹ و آسنسیو در دقیقه ۳+۹۰ برای رئال مادرید و خوسه‌لو در دقیقه ۸ برای اسپانیول گل‌زنی کردند.

با این نتیجه رئال مادرید با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا ۵۶ امتیازی شد و فاصله‌اش با بارسای صدرنشین را موقتا به ۶ امتیاز کاهش داد. اسپانیول هم با ۲۷ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

باخت عجیب لیورپول

تیم‌های بورنموث و لیورپول از ساعت ۱۶ به وقت تهران در اولین بازی هفته‌ بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با یک گل به برتری دست پیدا کند.

شاگردان یورگن کلوپ که بعد از برد هفت گله مقابل منچستریونایتد روحیه‌ی بسیار بالایی داشتند بازی را هجومی آغاز کردند اما خیلی زود سورپرایز شدند. فیلیپ بیلینگ در دقیقه‌ ۲۸ توپ ارسالی از سوی اوتارا را به گل تبدیل کرد تا قرمزمشکی‌ها به یک برد دلچسب دست پیدا کنند.

آنها مانند هفته‌ی قبل و دیدار برابر آرسنال کامبک نخوردند و به ششمین پیروزی این فصل نائل شدند تا با ۲۴ امتیاز موقتا به رده‌ شانزدهم صعود کنند. در سوی مقابل اما بندرنشینان یکی پس از دیگری فرصت‌های ایجاد شده را به هدر دادند تا دوباره به روند سینوسی این فصل بازگردند.

محمد صلاح، ستاره‌ی مصری تیم میهمان در دقیقه‌ی ۶۹ می‌توانست از روی نقطه‌ پنالتی برای تیمش گلزنی کند اما ضربه‌اش به بیرون رفت و راهی به چارچوب نداشت. لیورپول با تجربه‌ هشتمین باخت خود نتوانست با تاتنهام هم‌امتیاز شود و با همان ۴۲ امتیاز موقتا در جایگاه پنجم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر