انتشار بیانیه رئال مادرید علیه بارسلونا

سکوت رئال مادرید در قضیه رسوایی داوری بارسلونا، شکست و باشگاه بیانیه ای رسمی صادر کرد.

انتشار بیانیه رئال مادرید علیه بارسلونا

به گزارش مملکت آنلاین، شب گذشته سرانجام دادستانی مرکزی شهر بارسلون، باشگاه بارسلونا را به ایجاد و حفظ رابطه با خوزه ماریا انریکز نگریرا متهم کرد. این نهاد مدعی شده که نگریرا در ازای دریافت پول، اقداماتی در راستای تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب داوران برای بارسلونا انجام داده است.

دادستانی بارسلونا معتقد است رقم ۷.۳ میلیون یورو (۶.۴۶ میلیون پوند) توسط باشگاه به DASNIL و NILSAT، دو شرکت متعلق به انریکز نگریرا پرداخت شده است.

در صورت اثبات این اتهامات، باشگاه ممکن است با جریمه‌های مالی هنگفتی روبه‌رو شود. همچنین به جز نگریرا، ساندرو روسل و جوزپ بارتومئو، رؤسای سابق بارسلونا، و اسکار گراو و آلبرت سولر، مدیران سابق بارسلونا، ممکن است تا چهار سال زندانی شوند

باشگاه رئال مادرید که چندی پیش حاضر نشده بود همراه با ۴۰ باشگاه دیگر اسپانیایی علیه بارسلونا بیانیه بدهد، امروز بیانیه‌ای رسمی در مورد بارساگیت منتشر کرد. فلورنتینو پرز، رئیس رئال، از اعضای هیئت مدیره درخواست کرده تا در جلسه‌ای فوری شرکت کرده تا در مورد اقدامات بعدی باشگاه تصمیم گیری کنند.

این اولین بار است که رئال مادرید به طور علنی در مورد "پرونده نگریرا" صحبت می‌کند. در واقع با توجه به جدی بودن اتهامات دادستانی بارسلونا، رئال در نهایت واکنش رسمی نشان داده است.

در این بیانیه آمده است: «با توجه به جدی بودن اتهامات دادستانی بارسلونا علیه باشگاه بارسلونا و دو تن از روسای آن به اتهام فساد مالی و روابط آن‌ها با خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران، فردا یکشنبه ۱۲ مارس ۲۰۲۳ ساعت ۱۲:۰۰ ظهر جلسه‌ای فوری برای هیئت مدیره برنامه‌ریزی شده است تا در مورد اقداماتی که رئال مادرید در رابطه با این موضوع مناسب می‌داند، تصمیم گیری شود.»

انتهای پیام/

ارسال نظر