بازگشت لیورپول به روزهای خوب با شکست وستهام / رئال صدرنشینی‌اش را مستحکم‌تر کرد

به گزارش مملکت آنلاین، مسابقات فوتبال لیگ‌های اسپانیا و انگلیس پیگیری شد.

لیورپول روی ریل / برد دیگری برای شاگردان کلوپ

در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس چهار دیدار برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین آنها چلسی در ورزشگاه برنتفورد میهمان این تیم بود که در نهایت این دیدار تساوی بدون گل به پایان رسید.

چلسی بعد از گذر از بحران با اخراج توماس توخل، با گراهام پاتر مسیر خوبی پیش گرفته بود و بعد از تساوی برابر سالزبورگ در اروپا، ۵ بازی بعدی خود برابر کریستال پالاس، میلان (رفت و برگشت اروپا)، ولورهمپتون و استون ویلا پیروز شده بود. نکته مهم اینکه چلسی در ۴ بازی آخر هیچ گلی دریافت نکرده و این رکورد را در این دیار نیز حفظ کرد.

در این بازی سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد بیشتر زمان بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشاگر تلاش یارانش بود و در دقیقه ۲+۹۰ وارد میدان شد.

با این نتیجه ۲۰ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل برنتفورد با ۱۴ امتیاز در رتبه نهم ایستاد.

 

در دیگر دیدار لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت استوارت اتول میزبان وستهام بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر لیوپول به پایان رسید.

لیورپول رده هشتمی و ۱۳ امتیازی یورگن کلوپ فصل جاری را خوب شروع نکرد، اما امیدوار به جبران عقب‌افتادگی‌ها در لیگ و اروپا بود. 

 با این نتیجه لیورپول با ۱۶ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت و در مقابل وستهام با ۱۱ امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.

شیاطین سرخ هم موفق به شکست وستهام شدند.

تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر شیاطین سرخ خاتمه پیدا کرد.

در این مسابقه فرد (۴۷) و برونو فرناندز (۶۹) برای منچسترگلزنی کردند.

تن‌هاگ، سرمربی منچستر در این مسابقه از رونالدو استفاده نکرد تا تیمش بدون حضور این ستاره پرتغالی به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

به این ترتیب منچستریونایتد ۱۹ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت. تاتنهام هم با ۲۳ در رده سوم باقی ماند.

رئال، الچه را هم برد و اختلافش را با بارسا بیشتر کرد

شب دوم از هفته دهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا به پایان رسید.

در این دیدار دو تیم رئال مادرید و الچه به دیدار هم رفتند.

الچه نیز از دیدارهای قبلی خود تنها ۳ امتیاز کسب کرده بود و در قعر جدول ۲۰ تیمی لالیگا قرار داشت، الچه خیلی زود و در دقیقه ۱۱ توسط فدریکو والورده دروازه خود را باز شده دید تا کهشانی‌ها از همان ابتدا قدرت خود را به حریف دیکته کنند. 

میزبان انتهای جدولی که نمی‌خواست در خانه در حسرت دهمین بازی بدون برد خود باقی بماند سعی در کنترل بازی و رسیدن به دروازه شاگردان آنجلوتی را داشت اما در این امر ناکام ماند چراکه بازهم رئالی‌ها توسط کریم بنزما و مارکو آسنسیو در دقایق ۷۵ و ۸۶ به گل رسیدند تا کهکشانی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر برنده این دیدار باشند.  

این بازی ۳ گل دیگر هم برای رئال داشت که از سوی کمک‌داور ویدوئی رد شد. 

الچه که ۱۳ بازی متوالی برابر شاگردان آنجلوتی پیروز نشده بود، این بار هم ناکام ماند تا این عدد به ۱۴ برسد. در ادامه بازی‌های این هفته پنجشنبه‌شب بارسلونا در خانه پذیرای ویارئال است، در حال حاضر شاگردان ژاوی با یک بازی کمتر و با اختلاف ۶ امتیاز نسبت با رئال مادرید در رده دوم جدول جای دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر