شهرآورد میلان را قرمز و سیاه‌ها بردند / یوونتوس متوقف شد / رئال نبرد صدرنشینی را برد / لیورپول دربی را نبرد

به گزارش مملکت آنلاین، فوتبال در لیگ های مختلف کشورهای اروپایی پیگیری شد.

برد حساس میلان در دربی این شهر

در جریان هفته پنجم سری آ ایتالیا تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال آث میلان رفت. این بازی که به دربی دلامدونینا معروف بود با پیروزی ۳ بر ۲ آث میلان به پایان رسید.

رافائل لیائو در دقیقه ۲۸،  اولیویه ژیرو در دقیقه ۵۴ و رافائل لیائو در دقیقه ۶۰ برای تیم فوتبال آث میلان گلزنی کردند. در طرف مقابل مارسلو بروزوویچ در دقیقه ۲۱ و ادین ژکو در دقیقه ۶۷ برای اینتر گلزنی کردند تا آث میلان موفق شود در یک بازی بسیار حساس به پیروزی دست یابد.

در نیمه دوم این مسابقه، اینتر بسیار تلاش کرد تا گل مساوی را به ثمر برساند اما این تیم موفق نشد تا آث میلان پیروز این دیدار باشد.

در این رقابت، آث میلان ۲۰ موقعیت گل داشت درحالی که اینتر تنها ۱۵ موقعیت گل روی دروازه حریف خلق کرد.

یوونتوس نمی خواهد مدعی باشد

در جریان هفته پنجم لیگ فوتبال ایتالیا ، تیم فوتبال یوونتوس به مصاف فیورنتینا رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت.

در این بازی، یوونتوس در دقیقه ۹ توسط  آرکادیوژ میلیک به گل رسید. این پیروزی برای یوونتوس ماندگار نبود و حریفش در دقیقه ۲۹ توسط کریستین کوامه به گل تساوی رسید.

در نیمه اول این مسابقه و در دقیقه ۴۴، لوکا یوویچ یک پنالتی برای فیورنتینارا از دست داد تا یوونتوس با نتیجه تساوی به رختکن برود.

در نیمه دوم، دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد.  در این بازی یوونتوس تنها ۴ موقعیت گل داشت درحالی که حریفش ۱۴ موقعیت گل ایجاد کرد.

رئال باز هم اقتصادی برد

رئال مادرید امشب (شنبه) در چارچوب هفته چهارم لالیگا مقابل رئال بتیس با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار ابتدا وینیسیوس جونیور در دقیقه ۹ با فرار از میان دفاع بتیس در موقعیت تک به تک دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه ۱۷ کانالس روی کار تیمی هم‌تیمی‌هایش با شوتی در داخل محوطه جریمه، توپ را از میان پاهای کورتوآ عبور داد و دروازه رئال مادرید را باز کرد.

با این حال حملات پرتعداد رئال مادرید در دقیقه ۶۵ جواب داد و رودریگو پاس کات‌بک والورده را به گل تبدیل کرد تا شاگردان آنچلوتی به پیروزی برسند.

با این نتیجه رئال مادرید ۱۲ امتیازی شد و صدرنشین لالیگا باقی ماند و بتیس پس از سه پیروزی متوالی، ۹ امتیازی شد و فعلا در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند.

توقف دوباره لیورپول کلوب این بار در دربی

در آغاز هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو تیم اورتون و لیورپول در داربی مرسی‌ساید برابر هم قرار گرفتند.

ابتدا شاگردان فرانک لمپارد شروع بهتری داشتند و حتی یک بار دیرک دروازه حریف را به لرزه درآوردند ولی لیورپول ابتکار عمل را به دست گرفت و چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد.

داروین نونیز بعد از سپری کردن دوران محرومیت خود در این دیدار به میدان رفت و در اواخر نیمه اول دیرک دروازه اورتون را نشانه گرفت و روی توپ برگشتی نیز شوت دیاز به تیر دروازه خورد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم کودی در دقیقه ۶۹ برای اورتون میزبان گل زد ولی داور این گل را بعد از بررسی VAR آفساید اعلام کرد.

در ادامه دیدارهای این هفته منچسترسیتی برابر استون ویلا قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی به صدر جدول راه خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر