دربی مادرید مساوی شد ، رئال از قهرمانی دورتر

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید در ال مادریلنیو با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دربی مادرید مساوی شد ، رئال از قهرمانی دورتر

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۱ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت خسوس خیل مانزانو برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه نخست دربی مادرید در برنابئو با تساوی بدون گل به اتمام رسید. در نیمه‌ای که شاهد صحنه‌های گلزنی زیادی نبودیم، مصدومیت شدید رینیلدو از ناحیه زانو شاید مهمترین اتفاق بازی بود.

مدافع چپ موزامبیکی در دقیقه ۲۰ و در یک صحنه که با فده والورده برای تصاحب توپ جدا داشت، مصدوم شد و دیگر نتوانست به کار ادامه دهد.

او سه دقیقه در بیرون زمین مورد مداوا قرار گرفت، ولی در نهایت تصمیم بر این شد که با برانکارد از زمین خارج شود. به جای او خوزه ماریا خیمنز وارد میدان شد.

به نظر می‌رسد مصدومیت رینیلدو او را برای مدت زمانی طولانی دور از میادین نگه دارد که خبر بسیار بدی برای کادر فنی اتلتیکو است. رودریگو دی‌پل، کندگبیا و سرخیو رگیلون، دیگر مصدومان اتلتیکو هستند.

اتلتیکو مادرید قبل از دربی مادرید از انتخاب خیل مانسانو به عنوان داور این بازی انتقاد کرده بود و قطعا در پایان دربی بار دیگر انتقادات علیه این داور اوج خواهد گرفت.

اتلتیکو تا دقیقه ۶۵ توانسته بود به خوبی برابر رئال مقاومت کند و نمایشی پایاپای داشته باشد اما از دقیقه ۶۵ به بعد ۱۰ نفره شد.

خیل مانسانو ضربه آرنج آنخل کوریا به سینه آنتونیو رودیگر را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد و مهاجم آرژانتینی زمین را ترک کرد. کارت قرمزی که با اعتراض دیگو سیمئونه و بازیکنان اتلتیکو روبرو شد.

کوریا باور نمی‌کرد داور به او کارت قرمز داده باشد اما حرکت خشن بدون توپ او راه دیگری برای داور مسابقه نگذاشت و او تیمش را ۲۵ دقیقه به پایان ۱۰ نفره کرد.

بر خلاف جریان بازی این اتلتیگو بود که توانست در دقیقه ۷۸ توسط خوزه ماریا خیمنز روی پاس آنتوان گریزمان به گل اول خود دست پیدا کند. شاگردان آنجلوتی فشار حملات را در دقایق پایانی افزایش دادند و آلوارو رودریگز پدیده ۱۸ ساله رئال توانست در دقیقه ۸۵ گل تساوی را به ثمر برساند. تساوی این دو تیم بیشتر به نفع بارسلونا صدرنشین شد.

نمایش اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکو در این مسابقه بسیار خوب بود و با ۶ مهار، می‌توان او را مهمترین بازیکن اتلتیکو دانست.

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی که در سال ۲۰۱۱ جانشین گرگوریو مانزانو شد، امشب و در تقابل برابر رئال مادرید در ال مادریلنیو، توانست به رکورد ۴۲۵ بازی در لالیگا برسد که هدایت اتلتیکو مادرید را برعهده داشته است.

رئال مادرید که ۸ امتیاز اختلاف با بارسلونا و صدر داشت، در این مسابقه نیز امتیاز از دست داد تا راه برای قهرمانی آبی‌اناری‌ها هموارتر شود.

با این نتیجه رئال مادرید با ۵۲ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل اتلتیکومادرید با ۴۲ امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر