اظهانظر عجیب سرمربی تراکتور: شاید از ایران بروم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من از این شرایط خسته‌ام و باید با همه چیز بجنگم. گاهی حتی انرژی ندارم که به تمرین بروم و شاید حتی به اسپانیا برگردم.

اظهانظر عجیب سرمربی تراکتور: شاید از ایران بروم

به گزارش مملکت آنلاین، تراکتور و پیکان، امروز (دوشنبه) در هفته سیزدهم لیگ‌ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگارامام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر میزبان به پایان رسید.

پاکو خمس، سرمربی تراکتور، در نشست خبری پایان بازی گفت: «فکر می‌کنم تلاش بیش از اندازه بازیکنان باعث نتیجه‌گیری شد. شرایط علیه ما بود. زمین شرایطش بد بود، یک بازیکن کم داشتیم و داور هم اشتباه داشت ولی با همه این شرایط توانستیم بازی را دربیاوریم.»

او ادامه داد: «بازیکنمان زود اخراج شد و شرایط زمین خیلی بد است. زمین خیلی سنگین است و باعث می‌شود بازیکنان انرژی بیشتری مصرف کنند. همه نسبت به چمن ورزشگاه بی‌تفاوت هستند. من از این شرایط خسته‌ام و باید با همه چیز بجنگم. گاهی حتی انرژی ندارم که به تمرین بروم و شاید حتی به اسپانیا برگردم.»

این مربی اسپانیایی در مورد کارت زردهای متعدد داور هم گفت: «باشگاه بیانیه صادر کرده که کار خوبی است. در طی بازی‌های اخیر سوت‌ها و داوری‌ها عادلانه نبوده است. ما نمی‌خواهیم به نفع ما سوت بزنند و می‌خواهیم داوری‌ها برابر باشند.»

خبرنگاری از خمس پرسید: «شما در کنفرانس خبری قبل از بازی اعلام کردید که جذب بازیکنان کار شما نیست اما در طول فصل بارها و بارها اعلام کردید که نفرات مد نظرتان جذب نشدند. سوال این است که مسئولیت انتخاب بازیکنان در تراکتور اگر بر عهده کادرفنی و شما نیست، با چه کسی است؟» سرمربی تراکتور در پاسخ گفت: این حرف اشتباه است. من گفتم تنها بخشی از بازیکنان مورد نظر من جذب نشده‌اند. اکنون جایگاه تیم برای هواداران مهم است. اینکه چه کسی بازیکنان را جذب کرده، مهم نیست.»

خمس همچنین گفت: «حرف‌های من مبهم نبود و کاملاً واضح است. خودتان می‌توانید ببینید که چمن کیفیت پایینی داشت. دوست ندارم هواداران علیه کسی اعتراض کنند و می‌خواهم مشکلات برطرف شود. فکر می‌کنم اجباری نیست که راجع به تمامی کارها و نحوه انجام آنها توضیح دهیم. تراکتور باشگاه خصوصی است و همه با هم سعی می‌کنیم بهترین تصمیمات گرفته شود.»

او درباره نبود شجاع خلیل‌زاده در بازی بعدی برابر ملوان عنوان کرد: «بازی تازه تمام شده و اجازه بدهید از برد لذت ببرم. سپس در خصوص بازی بعدی تصمیم می‌گیرم.»

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا علی‌رغم کیفیت پایین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تاکید داشت دیدار بدون تماشاگر تراکتور برابر پیکان در این ورزشگاه برگزار شود و در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی نباشد، گفت: ما نمی‌دانستیم امروز بارش برف داریم. اگر می‌دانستم برف می‌بارد، قطعاً در زمین خودمان بازی می‌کردیم.»

انتهای پیام/

ارسال نظر