خمز: داوری عالی بود / لیزر انداختن کار خوبی نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: رقابت نزدیکی بود و موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود، اما برخی مواقع توپ‌ها درون دروازه نمی‌رود.

خمز: داوری عالی بود / لیزر انداختن کار خوبی نیست

به گزارش مملکت آنلاین، پاکو خمز در نشست خبری پس از پایان بازی با استقلال که با پیروزی دو بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: بازیکنانم در سطح خوبی تلاش کردند و رقابت نزدیکی با استقلال داشتیم، اما موقعیت‌هایی که داشتیم تبدیل به گل نشد.

وی افزود: داوری عالی بود و هیچ مشکلی نداشت. داوران امروز عملکرد بسیار خوبی در زمین مسابقه داشتند که شایسته تقدیر هستند.

سرمربی تراکتور درباره تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرد، گفت: این طبیعی است که من تیمم را بر اساس تمرینات در هفته‌ایی که گذشت ارنج کنم. اینکه در هر بازی با تغییرات به زمین برویم طبیعی است.

خمس تصریح کرد: لیزر تماشاگران استقلال روی صورت من انداخته می‌شد، این کار خوبی نیست و باید لیزر انداختن تماشاگران در ورزشگاه‌ها حذف شود. تلاش ما مقابل استقلال منجر به پیروزی نشد و باید برای بازی‌های آینده تلاش کرده تا این شکست را جبران کنیم.

وی افزود: صحبت کردن درباره قهرمانی زود است. وقتی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنید، احتمال شکست وجود دارد. استقلال،سپاهان و تراکتور مدعیان قهرمانی هستند و ما نیز تلاش می‌کنیم که به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر