سرمربی تراکتور: با تمام توان به مصاف پرسپولیس می‌رویم / یحیی در نشست حاضر نشد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه این تیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان بزرگی را جذب کرده است، گفت: ما باید همیشه برای کسب نتیجه آماده باشیم و بازیکنان ما باید بزرگی خود را در بازی با پرسپولیس به نمایش بگذارند درغیر اینصورت به مانند بازی با سپاهان نتیجه نخواهیم گرفت.

سرمربی تراکتور: با تمام توان به مصاف پرسپولیس می‌رویم / یحیی در نشست حاضر نشد

به گزارش مملکت آنلاین، پاکو خِمز روز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران تبریز اظهار کرد: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم چراکه این تیم آماده‌ترین تیم فصل قبل بود. با این حال ما هم تیم را آماده این بازی کرده‌ایم.

وی با اشاره به بازی گذشته تراکتور برابر سپاهان، ادامه داد: در بازی قبلی عملکرد بدی داشتیم و با آن شخصیت تیمی لازم وارد زمین نشده بودیم، در تمام پست ها مشکل داشتیم و به نفع حریف بازی کردیم قطعا اگر بخواهیم به مانند بازی قبلی در زمین حاضر شویم به پیروزی نمی رسیم.

بازیکنان بزرگ جذب کردیم که باید از ابتدای فصل خود را نشان دهند
خمز با اشاره به عملکرد باشگاه در جذب بازیکن، اظهار کرد: ما بازیکنان بزرگی جذب کردیم و آنها باید از همین ابتدای فصل بزرگی خود را نشان دهند.
وی حضور هواداران را برای تیمش مهم ارزیابی کرد و افزود: هواداران در هر بازی می‌توانند به ما کمک کنند و من از آنها میخواهم با رفتار خوب و انرژی‌ بالا به تیم کمک کنند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری حاضر نبود.

انتهای پیام/

ارسال نظر