سرمربی تراکتور: در حد و اندازه خودمان نبودیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امشب در حد و اندازه های خود نبودیم و نتوانستیم در سطح سپاهان رقابت کنیم و مالکیت توپ از آن تیم حریف بود.

سرمربی تراکتور: در حد و اندازه خودمان نبودیم

به گزارش مملکت آنلاین، پاکو خمس پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های سپاهان و تراکتور افزود: ما امشب نتوانستیم در سطح رقیبمان، رقابت کنیم و در حفظ توپ ناتوان بودیم و مالکیت توپ از آن تیم حریف بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: امشب توانمان در حدود ۱۰ درصد، وضعیتی که باید باشیم، بود و تیم حریف توانست از برتری خود بهره ببرد و پیروز میدان باشد ولی ما در حد و اندازه های خود نبودیم.

خمس در مورد وضعیت داوری دیدار امشب تیمش با سپاهان گفت: بازی ها در لیگ برتر ایران پُر برخورد هستند و داوری امشب در سطح خوبی بود و فکر نمی‌کنم داوری در نتیجه بازی امشب موثر بود.

وی اظهارکرد: چمن ورزشگاه نقش جهان در نتیجه بازی موثر نبود ولی بر روی شکل بازی اثر داشت و این زمین، بدترین زمینی است که از وقتی به ایران آمدم، آن را مشاهده کرده ام.

وی افزود: زمانی که تیم تراکتور را می‌بستیم با غرور این کار را انجام می دادیم و بنظرم همکنون در حال پرداخت هزینه آن هستیم و اگر بازیکنان خوبی جذب کرده ایم این بازیکنان در میدان باید توانایی هایشان را نشان دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر