سرمربی تراکتور: در ایران عادت دارند از قبل پیش بینی کنند / هدفمان پیروزی برابر فولاد است

سرمربی تراکتور گفت: در ایران خیلی عادت دارند که از قبل پیشگویی کنید و بگویید چند امتیاز می‌گیرید.

سرمربی تراکتور: در ایران عادت دارند از قبل پیش بینی کنند / هدفمان پیروزی برابر فولاد است

به گزارش مملکت آنلاین، پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار کرد: ریکاردو آلوز محروم است یکی دو بازیکن هم مصدومیت جزئی دارند که تا لحظه آخر حضورشان در دیدار با فولاد مشخص نیست.

او در پاسخ به این سوال که تا پایان فصل امتیاز چند امتیاز کسب می‌کنید؟ گفت: پیشگو نیستم و تمام تلاش مان را می کنیم که بیشتر امتیاز را کسب کنیم.  اینجا خیلی عادت دارند که این کار را از قبل پیش گویی کنید. چه فایده ای دارد من اول فصل بگوییم ۲۷ امتیاز می گیریم. ما سعی مان را می‌کنیم که بیشترین امتیاز را بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که برنامه دفاعی تیمش مقابل فولاد چیست؟ با داشتن توپ، باید حفط توپ خوبی داشته باشیم و پاس های دقیق بدهیم. تیم شان بعد از تعویض مربی پیشرفت کرده است. فکر می کنم دوست دارند توپ را داشته باشند و خیلی مهم است که اجازه ندهیم با توپ کار کنند.

خمس در مورد اینکه مورایس به بازیکنان ملی‌پوش بازی نداده آیا او هم شجاع خلیل زاده را به کار نخواهد گرفت؟ گفت: هر مربی خودش نسبت به شرایط بازیکنان تصمیم می‌گیرد. به خلیل زاده استراحت دادیم و در بخشی از تمرینات امروز هم حضور داشت؛ او برای بازی فردا آماده است.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: فولاد بهتر از این است که در جدول مشاهده می‌کنیم؛ اگر می‌خواهیم برنده شویم باید یک بازی خوب انجام دهیم. باید با تمام توان بازی کنیم اگر اشتباه زیاد باشد به مشکل می‌خوریم. برای برد به ضربات و پاس های دقیق نیاز داریم.

او در مورد مربی اسپانیایی فولاد گفت: مربی و انسان خیلی خوب است.  سال هاست که او را می‌شناسم و دوست دارم اسپانیایی های زیادی به ایران بیاییند.

خمس در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه مارتینز در بدو ورودش به ایران اعلام کرد به زودی با او تماس خواهد گرفت. آیا مکالمه تلفنی داشته‌اند گفت: بله باهم صحبت کردیم و نکات مفید را در مورد فوتبال ایران به او گفتم، فکر می‌کنم مربی خیلی خوبی است که در خارج از اسپانیا هم فعالیت کرده، فولاد از زمانی که او آمده خیلی بهتره شده است.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا حسین پورحمیدی مصدوم است یا نه؟ گفت: نه مشکلی ندارد.

او در رابطه با حضور محمد عباس زاده در فولاد و آیا اینکه از جدایی او پشیمان است؟ گفت: اینکه من گفتم خوب کار نمی کند درست نیست من هیچ وقت نگفتم که نمی ‌دود و سوال راجع به چیز هایی که درست نیست را جواب نمی‌دهم. عباس زاده بازیکنی است که باید از او سپاسگزار بود. بازیکن خیلی خوبی بود و برای تراکتور یک گلزن فوق العاده که خیلی راحت گل می‌زد و بازیکنی بود که هواداران و باشگاه خیلی دوستش دارند و تشکر می‌کنم برای همه چیز هایی که به ما داد. حرفه فوتبال همین است مقطع هایی دارد که به یک جایی می رسید که باید تیمتان را عوض کنید.

خمس ادامه داد: من همیشه بهترین‌ها را از هواداران انتطار دارم و می‌خواهم که شرایط را آن طور که هست ببینند. ما اولین کسانی هستیم که دوست داریم در شکل بازی و نتیجه بهتر شویم و تا امروز ۳ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم. من جو بهتری را پارسال دیده بودم درحالی که ۷ امتیاز با تیم چهارم اختلاف داشتیم و جوی که الان ایجاد شده ناعادلانه است و باید بهتر شویم. می‌خواهیم بهتر شویم. ما آن روز اجازه دادیم هواداران به تمرین بیاییند و آزادانه آن چیزی را که فکر می‌کنند بیان کنند. انتظار دارم وقتی اظهار نظر می‌کنند همه چیز را در نظر داشته باشند. می‌جنگیم برای اینکه نتیجه بهتری بگیریم و شرایطی که تیم دارد آن قدر بد نیست.

سرمربی تراکتور همچنین گفت: باخت از سه تیم مدعی برای همه ما سخت است ولی خب اتفاقی است که افتاده و باید ادامه دهیم. بازی‌ها و هدف‌های بیشتری وجود دارد. باید رو به جلو نگاه کنیم و در دور برگشت سعی کنیم این سه بازی را ببریم.

او در پایان در خصوص اعتراض باشگاه فولاد خوزستان به داور بازی فردا (اشکان خورشیدی) گفت: من واقعا نظری ندارم و نمی‌دانم او چه کسی است. از شرایط او بی خبر هستم. حتما شرایط خوبی دارند که به عنوان داور بازی فردا انتخاب شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر