استقلال، تراکتور و سپاهان جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف لیگ برتر فوتبال صادر کرد.

استقلال، تراکتور و سپاهان جریمه شدند

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی تخلف انتسابی امید نورافکن، بازیکن تیم سپاهان اصفهان مبنی بر نشر اکاذیت نسبت به مقامات رسمی مسابقه، محرز اعلام شد. بر همین اساس مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یکسال و مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره در تنبیه محرومیت تعلیقی قابل اجرا و قطعی و در خصوص جریمه نقدی ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

* مسابقه تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی و ورود تماشاگران به زمین بازی که منجر به وقفه شد، رخ داد. باشگاه سپاهان به پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است. باشگاه پیکان تهران به دلیل سوء رفتار تیمی (۵ اخطاره بودن) باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رسول زمانی، مربی تیم پیکان تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یکسال محروم و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

* دیدار تیم‌های تراکتور و نساجی مازندران برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر به چشم بازیکن حریف که منجر به وقفه در بازی شد، رخ داد. باشگاه تراکتور تبریز به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به سابقه در صورت تکرار این عمل، در بازی‌های رسمی بعدی، باشگاه با یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر و یا تنبیهات شدیدتر مواجه خواهد شد.

* دیدار تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران در هفته بیست و نهم برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری و فحاشی رخ داد. این تیم به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای قابل تجدید نظر است.

«پاتولومیگوئل دوس سانتوس» مربی تیم استقلال تهران به دلیل نقض اصولی کلی رفتار به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر