پرگل‌ترین برد تاریخ استقلال در لیگ برتر مقابل تراکتور رقم خورد / هفته آخر به کام آبی‌ها

بازی تیم‌های استقلال و تراکتور با پیروزی پر گل ۷ - ۱ آبی‌پوشان به پایان رسید.

پرگل‌ترین برد تاریخ استقلال در لیگ برتر مقابل تراکتور رقم خورد / هفته آخر به کام آبی‌ها

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در سی‌امین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی با پیروزی پر گل ۷ - ۱ شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

استقلال ۷ - تراکتور یک

گل‌ها: مهدی قایدی (۱۸، ۴۴ و ۶۱) - ابوالفضل جلالی (۱+۴۵) - محمد قنبری (۶۰) محمدحسین مرادمند (۷۶۹) - آرش رضاوند (۷۹) - جعفر سلمانی (۸۶)

کارت زرد:  رضا اسدی (۱۶) - سعید مهری (۳۴) - رافائل سیلوا (۸۰)

کارت قرمز:  آرش قادی (۶۹) - روزبه چشمی (۶۹)

ترکیب استقلال: 
سینا سعیدی‌فر، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

ترکیب مس رفسنجان: 
محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، آرش قادری، سجاد دانایی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، رضا اسدی، گوستاوو، محمد قنبری و محمد عباس‌زاده

موقعیت‌های حساس

* نیمه اول

دقیقه ۵: روی پاس ابوالفضل جلالی، شوت مطهری در موقعیت تک به تک پس از برخورد با اخباری، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۳: صالح حردانی مدافع راست تیم استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای راست، نتوانست به کار خود ادامه دهد و با بیرون زدن توپ درخواست تعویض کرد.

دقیقه ۱۴: رضا میرزایی جایگزین حردانی در بازی شد.

دقیقه ۱۶: روی پاس سعید مهری برای ارسلان مطهری، مدافع تراکتور (رضا اسدی) پیراهن مهاجم استقلال را کشید که داور پنالتی اعلام کرد. در این صحنه اسدی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۸: قایدی ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا شاگردان ساپینتو یک بر صفر پیش بیفتند.

دقیقه ۲۴: محمدرضا اخباری بار دیگر با عکس العمل خوب خود اینبار مانع گلزنی مهدی مهدی‌پور شد تا بازی همان یک بر صفر ادامه پیدا کند.

دقیقه ۳۳: شوت از راه دور سعید مهری را محمدرضا اخباری مهار کرد.

دقیقه ۳۶: ضربه ایستگاهی تراکتور توسط اسدی به سمت دروازه استقلال زده شد که سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان سوم استقلال آن را مهار کرد. 

دقیقه ۴۰: شوت محمد عباس‌زاده در موقعیت تک به تک را سینا سعیدی‌فر با یک واکنش به موقع راهی کرنر کرد تا مانع به تساوی کشیدن بازی توسط مهاجم تراکتور شود.

دقیقه ۴۲: مهدی قایدی روی حرکت انفرادی خود وارد محوطه جریمه تراکتور شد، اما شوت او در موقعیت تک به تک را محمدرضا اخباری با پای چپ دفع کرد.

دقیقه ۴۴: مهدی قایدی با فرار زیبای خود در موقعیت تک به تک توپ را وارد دروازه تراکتور کرد تا بازی ۲ بر صفر به سود استقلال شود.

دقیقه ۱+۴۵: شوت سنگین ابوالفضل جلالی به گوشه دروازه تراکتور، به دور از دستان اخباری به گل تبدیل شد تا بازی ۳ بر صفر به سود آبی‌ها شود.

* نیمه دوم

دقیقه ۴۶: در همان شروع نیمه دوم، ابوالفضل رزاق‌پور در برخورد با محمد محبی، دچار مصدمیت از ناحیه سر شد تا بازی برای لحظاتی متوقف شود.

دقیقه ۵۱ و ۵۳: خروج به موقع سعیدی‌فر و در ادامه واکنش خوب او گلزنی اسدی و پاکدل از تیم تراکتور شد.

دقیقه ۵۳: به دلیل مصدومیت، میرزایی از بازی خارج شد و جعفر سلمانی وارد زمین شد.

دقیقه ۵۴: بار دیگر سعیدی‌فری با واکنش خود مانع گلزنی رزاق‌پور شد.

دقیقه ۶۰: پس از برخورد شوت قنبری به روزبه چشمی، تغییر مسیر توپ باعث شد تا نخستین گل تراکتور در این بازی به ثمر برسد.

دقیقه ۶۲: اشتباه آقاجان‌پور در خط دفاعی تراکتور و توپ ربایی قایدی، او را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل چهارم استقلال را به ثمر رسانده و هت‌تریک کند. 

دقیقه ۶۹: خطای آرش قادری بر روی ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک، باعث اخراج این بازیکن و در ادامه درگیری میان بازیکنان دو تیم باعث اخراج روزبه چشمی از استقلال شد.

دقیقه ۷۶: فشار استقلال ادامه داشت تا اینکه شوت مرادمند در وسط راه به آریاکیا برخورد کرد تا پس از تغییر مسیر وارد دروازه تراکتور شده و استقلال ۵ بر ۱ پیش بیفتد.

دقیقه ۷۹: ضربه سر شیرجه‌ای رضاوند روی سانتر محمد محبی گل ششم استقلال در این بازی را به ثبت رساند تا شاگردان ساپینتو ۶ بر ۱ پیش بیفتند.

دقیقه ۸۲: ضربه سر گوستاوو در محوطه جریمه استقلال به تیرک دروازه برخورد کرد تا گل دوم تراکتوری‌ها به ثمر نرسد.

دقیقه ۸۶: جعفر سلمانی مدافع راست تعویضی استقلال نیز با یک شوت دیدنی و فرستادن توپ به زیر طاق دروازه تراکتور، نتیجه را ۷ - ۱ کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر