فوتبال در اروپا: آرسنال برد / بایرن مونیخ باخت

در ادامه مسابقات فوتبال در قاره سبز، آرسنال به صدر بازگشت و بایرن مونیخ باخت.

فوتبال در اروپا: آرسنال برد / بایرن مونیخ باخت

به گزارش مملکت آنلاین، فوتبال در لیگ های اروپایی پیگیری شد.

برد آرسنال برای بازگشت به صدر

در آغاز هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس، تیم آرسنال موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر دو تیم استون‌ویلا را در خانه حریف شکست دهد.

در این بازی واتکینز در دقیقه ۶ میزان را پیش انداخت اما ساکا در دقیقه ۱۶ گل تساوی‌بخش توپچی‌ها را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۱ بازی، کوتینو ویلا را دوباره پیروز میدان کرد اما زینچنکو در دقیقه ۶۱ گل تساوی آرسنال را به ثمر رساند.

در حالی که حملات پردامنه آرسنال و ضدحملات خطرناک استون ویلا ادامه داشت، جورجینیو هافبک آرسنال که به تازگی از چلسی راهی شمال لندن شده با ضربه‌ای سرکش که ابتدا به تیر دروازه و سپس بدن مارتینز، دروازه‌بان ویلا برخورد کرد، وارد دروازه شد. گل چهارم نیز توسط مارتینلی به ثمر رسید.

جورجینوی برزیلی-ایتالیایی در دو بازی قبلی که در ترکیب آرسنال به میدان رفته بود، شاگردان «میکل آرتتا» طعم برد را نچشیده بودند.

آرسنالی‌ها با این پیروزی ۵۴ امتیازی شدند و با اختلافی سه امتیازی به نسبت منچسترسیتی، صدر جدول را دوباره پس گرفتند. سیتیزن‌ها امروز (شنبه) با ناتینگام فارست دیدار خواهند کرد.

باخت بایرن و به خطر افتادن صدرنشینی

بایرن مونیخ در هفته بیست و یکم رقابت‌های بوندسلیگا مهمان مونشن گلادباخ بود.

این بازی در نهایت با پیروزی سه بر دو مونشن گلادباخ به پایان رسید تا دومین شکست فصل بایرن رقم خورد.

بایرن مونیخ در این بازی بد شانس بود چرا که در دقیقه ۸ اوپامکانو مدافع فرانسوی این تیم با کارت قرمز از بازی اخراج شد تا بقیه بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.

گلادباخ در دقیقه ۱۳ گل نخست را به ثمر رساند اما چوبو موتینگ در دقیقه ۳۵ گل تساوی را زد و بازی در نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم مونشن گلادباخ از برتری عددی خود استفاده و دو بار در دقایق ۵۵ و۸۴ به گل رسید.بایرن در آخرین لحظات توسط ماتیس تل گل زد و فاصله را به حداقل رساند اما در نهایت بازنده شد.

بایرن مونیخ با وجود شکست در این بازی با ۴۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند اما در صورت پیروزی یونیون برلین صدر را از دست خواهد داد.

در جدول رده‌بندی بایرن مونیخ با ۴۳  امتیاز در صدر قرار دارد. یونیون برلین و دورتموند هم به ترتیب با ۴۲ و ۴۰ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند البته یک بازی کمتر نسبت به بایرن دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر