منچستر یونایتد از شکست مقابل چلسی گریخت / آث میلان حریفش را گل باران کرد / باخت عجیب لیورپول

به گزارش مملکت آنلاین، لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگا آلمان و سری آ ایتالیا پیگیری شد.

فرار یونایتد از شکست

در ادامه دیدارهای هفته دوازده لیگ برتر انگلیس چلسی در خانه به دیدار یونایتد رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ابتدا چلسی در دقیقه  ۸۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد که جورینیو ایتالیایی توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. در حالی که بازی با برتری یک بر صفر چلسی رو به پایان بود پاس لوک شاو به کاسیمیرو رسید تا این بازیکن گل تساوی را در ثانیه های پایانی به ثمر برساند و تیمش را به یک امتیاز برساند.

باخت عجیب لیورپول

هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار پیگیری شد که در آن ناتینگهام فارست تیم قعر جدولی در خانه به دیدار لیورپول رفت و توانست دومین برد خود در این فصل را بدست بیاورد و با یک گل تیم یورگن کلوپ را شکست دهد.

لیورپول که در دو دیدار قبلی برابر سیتی و وستهام در لیگ برتر پیروز شده بود، به دنبال کسب سومین برد پیاپی بود ولی برابر تیم قعرنشین حرفی برای گفتن نداشت تا نتایج سینوسی این تیم در فصل جاری ادامه داشته باشد.

تایوو آونی تک گل این دیدار را در دقیقه ۵۵ برای میزبان به ثمر رساند.

منچستر سیتی برد

در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه به دیدار برایتون رفت و توانست ۳ بر یک به برتری برسد. در نیمه دوم سیتی به وسیله ارلینگ هالند به دو گل دست یافت. البته گل دوم سیتی با اعتراض بازیکنان برایتون همراه بود و گفته شد که داور در این صحنه علیه برایتون سخت گیری کرده است.

در نیمه دوم لیندرو تروسارد یکی از گلهای خورده برایتون را پاسخ داد ولی این پایان کار نبود و کوین دی بروین توانست در دقیقه ۷۵ زننده گل سوم تیمش باشد.

بایرن و دورتموند بردند

در هفته یازدهم رقابت های بوندسلیگا ۵ دیدار برگزار شد.

در حساس ترین بازی بایرن مونیخ مهمان هوفنهایم بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند. گل های بایرن مونیخ را در این بازی جمال موسیالا و چوبو موتینگ به ثمر رساندند.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۲۲ امتیازی شد و خود را به یک قدمی یونیون برلین رساند.

در دیگر بازی حساس بوروسیا دورتموند توانست با ۵ گل اشتوتگارت را در هم کوبد.

بایر لورکوزن در ادامه نتایج ناامید کننده خود این بار برابر وولفسبورگ به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد تا همچنان از گزینه های اصلی سقوط به لیگ پایین تر باشد.

در این بازی هم سردار آزمون نتوانست به خاطر آسیب دیدگی لورکوزن را همراهی کند.

نتایج دیگر بازی ها

آگزبورگ ۳ - لایپزیگ ۳

فرایبورگ۲ - وردربرمن صفر

در جدول رده بندی بوندسلیگا یونیون برلین باوجود یک بازی کمتر با ۲۳ امتیاز در صدر قرار دارد و بایرن مونیخ هم با ۲۲ امتیاز دوم است.فرایبورگ هم با ۲۱ امتیاز در رده سوم جای دارد.

برد پر گل میلان

در جریان هفته یازدهم سری آ ایتالیا تیم فوتبال آث میلان به مصاف مونزا رفت و با نتیجه پر گل ۴ بر یک به پیروزی رسید.  

براهیم دیاز در دقایق ۱۶ و ۴۱،  دیووک اوریگی در دقیقه ۶۵ و رافائل لیائو در دقیقه ۸۴ برای میلان گلزنی کردند. تک گل مونزا توسط  فلیپو رانوکیا در دقیقه ۷۰ به ثمر رسید.

میلان در این بازی ۱۲ موقعت گل داشت درحالی که حریفش ۱۵ موقعیت گل را خلق کرد. میلان از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و توانست پیروز دیدار باشد.

میلان با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و در رده دوم سری آ ایتالیا قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر