بایرن باز هم برد و صدرنشین ماند / برد لورکوزن در روز غیبت سردار

هفته بیستم رقابت‌های بوندسلیگا با ادامه صدرنشینی بایرن‌مونیخ، صعود موقت دورتمند به رده دوم جدول و برتری بایرلورکوزن در شب نیمکت‌نشینی سردار آزمون پیگیری شد.

بایرن باز هم برد و صدرنشین ماند / برد لورکوزن در  روز غیبت سردار

به گزارش مملکت آنلاین، هفته بیستم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ از ساعت ۱۸ با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که طی آن و در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، بایرن مونیخ میزبان بوخوم بود.

شاگردان یولیان ناگلزمان که ۱۹ بازی متوالی است شکست نخورده‌اند در این دیدار نیز با برتری ۳ بر صفر بوخوم را با شکست بدرقه کردند تا روند صدرنشینی خود را ادامه دهند. در این دیدار توماس مولر، کینگزلی کومان و سرژ گنابری از روی نقطه پنالتی در دقایق ۴۱، ۶۴ و ۷۳ برای میزبان گلزنی کردند.

در دیگر بازی فرایبورگ ۲ بر یک از سد اشتوتگارت گذشت، کریس فوریخ در دقیقه ۳۰ اشتوتگارت را پیش انداخت اما فرایبورگ با دو گلی که از روی نقطه پنالتی در دقایق ۶۰ و ۸۴ به ثمر رساند به بازی بازگشت و برنده این دیدار شد.

هوفنهایم در این هفته پذیرای بایرلورکوزن رده دهم بود. لورکوزن در شرایطی این بازی را با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد که سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی این تیم قرار نداشت و از روی نیمکت بازی هم‌تیمی‌های خود را دنبال می‌کرد. رابرت آندریخ، موسی دیابی و لوژک در این دیدار برای بایرلورکوزن و استنلی انسوکی برای هوفنهایم گلزنی کردند.

جدال تیم‌های ماینتس با آگزبورگ هم با برتری ۳ بر یک میزبان خاتمه یافت. هر چند آگزبورگ در دقیقه ۲۸ توسط ارمدین دمیروویچ و از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما میزبان در دقایق ۲۱، ۲۴ و ۵۲ توسط لی جائه سونگ (۲بار) و کریم اونیسیو به گل رسید تا ماینتس ۳ امتیاز هفته بیستم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان را از آن خود کند.

مصاف دو تیم وردربرمن و دورتموند نیز با برتری ۲ بر صفر زنبورها به پایان رسید. جیم باینو گیتنز و یولیان برانت در دقایق ۶۷ و ۸۵ دورتموند را پیش انداختند تا این بازی در پایان با برتری آنها به پایان برسد. با این نتیجه بایرن مونیخ 43 امتیازی شد و دورتمند به صورت موقت به رده دوم صعود کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر