مودریچ: فعلا قصد جدایی از رئال مادرید را ندارم

هافبک کروات رئال مادرید به پیشنهاد وسوسه انگیز تیم عربستانی واکنش نشان داد و تاکید کرده است که فعلا قصد جدایی از رئال مادرید را ندارد.

مودریچ: فعلا قصد جدایی از رئال مادرید را ندارم

به گزارش مملکت آنلاین، به نظر می‌رسد که تیم‌های عربستانی قصد جذب بازیکنان بزرگ فوتبال جهان را دارند تا توجه را به لیگ خود بیشتر کنند.

باشگاه النصر عربستان که توانست کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در دو دهه اخیر را جذب کند این بار خواستار جذب لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید شده است اما این بازیکن فعلا قصد ادامه همکاری با رئال را دارد.

مودریچ در واکنش به احتمال جدایی از رئال و حضور در النصر عربستان گفت: در سال ۲۰۲۴ درباره این موضوع صحبت می کنیم. فعلا قصد جدایی از رئال را ندارم.

روزنامه مارکا تاکید کرد که مودریج هم از لیگ عربستان و هم از لیگ آمریکا پیشنهاد دارد اما حداقل یک فصل دیگر در رئال مادرید باقی خواهد ماند و به  این ترتیب او در سال ۲۰۲۳ از رئال جدا نخواهد شد.

مودریچ در جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی  فوتبال کرواسی را همراهی کرد و به مدال برنز دست پیدا کرد. او همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار رئال مادرید بوده است و در بین هواداران جایگاه ویژه‌ای دارد. 

انتهای پیام/

منبع: مارکا

ارسال نظر