رئال مادرید همچنان خواهان امباپه است

با وجود ناامیدی رئال مادرید از کیلیان ام باپه به خاطر تصمیمش در تابستان، هنوز درهای خود را به سوی این ستاره فرانسوی نبسته است

رئال مادرید همچنان خواهان امباپه است

به گزارش مملکت آنلاین، اکیپ نوشت، رئال مادرید امید چندانی به جذب کیلیان ام باپه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارد. حتی با وجود گزارش‌های که نشان می‌دهد این بازیکن می‌خواهد هر چه زودتر از پاری سن ژرمن جدا شود، مدیران ارشد مادرید شک دارند که ام باپه در ژانویه واقعا پاریس را ترک کند. در هر حال در صورت از سر گیری مذاکرات بین دو باشگاه، با توجه به رقابتی که بین آن‌ها بر سر وضعیت کیلیان ام باپه و سوپرلیگ اروپا شکل گرفته، رسیدن به توافق کار دشواری خواهد بود.

همچنین اینکه ام باپه خود را بالاتر از تیمش می‌داند، باعث به وجود آمدن نگرانی‌هایی در مادرید شده است.

رئال مادرید اخبار این چند روز را برنامه‌ای از سوی ام باپه برای تحت فشار قرار دادن باشگاهش می‌داند. با این وجود مادرید شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد. فلورنتینو پرز حتی اگر از ترکیب فعلی خود راضی باشد و حقوق ام باپه را به عنوان یک مانع ببیند، هنوز درها را به سوی او نبسته است. با وجود اینکه تصمیم ام باپه در تابستان مبنی بر باقی ماندن در پاری سن ژرمن برای رئالی‌ها ناامید کننده بود اما آن‌ها هنوز به این بازیکن علاقه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر