زمزمه تلاش رئال مادرید برای جذب کریس رونالدو ولی مشروط

برنده پنج توپ طلا شانس بازگشت به جمع سفیدپوشان مادریدی را پیدا کرده است.

زمزمه تلاش رئال مادرید برای جذب کریس رونالدو ولی مشروط

به گزارش مملکت آنلاین، کریستیانو رونالدو که درست پیش از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قراردادش با باشگاه منچستریونایتد را با توافقی دوجانبه فسخ کرد، در هفته‌های اخیر شایعه پیوستنش به النصر عربستان مطرح بود اما حالا خبر می‌رسد که او شانس بازگشت به رئال مادرید را دارد، تیمی که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ در آن عضویت داشت و رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم از آن اوست.

نشریه انگلیسی «سان» در این رابطه خبر داد؛ باشگاه رئال مادرید پیشنهادی ۶ ماهه به کریستیاینو رونالدوی ۳۷ ساله ارائه داده است، پیشنهادی که بسته به عملکرد و شرایط بدنی کریس و بدون قید و شرط برای مبلغ قرارداد یا زمان بازی، امکان تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر نیز وجود دارد.

بر اساس همین گزارش؛ ژرژ مندز مدیر برنامه‌های برنده پنج توپ طلا در این باره با باشگاه رئال مادرید مذاکراتی داشته و فوق‌ستاره پرتغالی پیشین تیم‌های منچستریونایتد و یوونتوس برای بازگشت به جمع سفیدپوشان مادریدی حاضر به کاهش قابل‌توجه دستمزدش هم است.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید با این پیشنهاد قصد دارد شانس بازنشستگی در این تیم را به این فوق‌ستاره پرتغالی بدهد، البته در صورتی که او به دنبال پایان دادن به دوران حرفه‌ای‌اش باشد.

رونالدو بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ در ۴۳۸ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و آمار ۴۵۰ گل‌زده و ۱۳۱ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

همچنین بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های اسپانیایی؛ کریستیانو رونالدو جونیور پسر برنده پنج توپ طلا هم به آکادمی باشگاه رئال مادرید پیوست. او پیش از این هیچ‌گاه برای آکادمی رئال مادرید بازی نکرده بود و تنها چند روزی را به همراه پدرش، زمانی که برای رئال مادرید بازی می‌کرد، در زمین تمرین والدبباس تمرین کرد.

کریستیانو رونالدو جونیور در رده زیر ۱۴ سال، ۵۰ گل در ۲۰ بازی به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر