تمام تعطیلی‌های شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ کشور در استان‌های مختلف / مدارس و ادارات این استان‌ها تعطیل است

تقریبا اکثر استان‌های کشور با تعطیلی ادارات و مدارس همراه هستند.

تمام تعطیلی‌های شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ کشور در استان‌های مختلف / مدارس و ادارات این استان‌ها تعطیل است

به گزارش مملکت آنلاین، مدارس و ادارات این استان‌ها فردا شنبه تعطیل است.

تعطیلی تمامی مدارس ابتدایی همدان در روز شنبه

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: به علت سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان فردا شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ در نوبت "صبح و بعدازظهر" تعطیل است.

آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

تعطیلی مدارس ابتدایی زنجان / آغاز دیرهنگام ادارات

صفی‌الله کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اظهار کرد: فردا همه مدارس مقطع ابتدایی استان در دو شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود و شروع کار ادارت نیز از ساعت ۹:۳۰ خواهد بود.

وی تصریح کرد: البته شروع کار بانک‌ها و بخش‌های خدمات‌رسان طبق روال عادی خواهد بود و امتحانات سایر مقاطع تحصیلی نیز طبق روال برگزار خواهد شد.

دستگاه‌های اجرایی مازندران فردا تعطیل است

امید محبی در حاشیه جلسه کمیته اضطراری انرژی استان اظهار کرد: حسب بررسی‌های صورت گرفته و تصمیماتی که اتخاذ شد؛ فردا شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ به‌دلیل برودت هوا و کاهش فشار گاز،‌ افزایش مصرف انرژی در روزهای گذشته به‌رغم اینکه مصرف گاز نظام ادارای استان حدود ۲ درصد است تمامی دستگاه‌های اجرایی مازندران به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان، نهادهای نظامی، بانک‌ها و پایه دوازدهم مدارسی که امتحان نهایی برگزار می‌شود با پیشنهاد این کمیته و موافقت استاندار مازندران تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: حسب دستور نماینده عالی دولت در استان تمامی مدیران استان فردا باید در محل کار خود حاضر باشند ولی مجاز به استفاده از سیستم گرمایشی نیستند .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، افزود: چهار شهرستان گلوگاه، بابل، آمل و بهشهر در معرض خطر قطعی گاز قرار دارند.

این مسئول یادآور شد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم در ۵۸ نقطه استان برگزار می‌شود.

مدارس آذربایجان‌غربی تعطیل / ادارات زودتر تعطیل می‌شود

بر اساس تصمیم کارگروه سوخت آذربایجان غربی، مبنی بر برودت هوا و افت شدید دما و لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی، تمامی مدارس ، آموزشگاههای علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش استان فردا شنبه ۲۴ دی ماه  غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

بر اساس اطلاعیه اعلامی، امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد و  امتحانات داخلی و هماهنگ استانی لغو و زمان برگزاری متعاقبا از طریق مدیران مدارس به دانش اموزان و اولیای گرامی اطلاع رسانی خواهد شد. 

همچنین براساس اعلام معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار آذربایجان غربی: در راستای اجرای مصوبه کارگروه سوخت استان و به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، ادارات آذربایجان غربی دو ساعت زودتر از وقت قانونی تعطیل می شود.

تداوم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و مدارس در گلستان/ دورکاری ادارات در شنبه و یکشنبه

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان اظهار کرد: در پی تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف، فعالیت ادارات استان گلستان به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی فردا و پس فردا شنبه و یکشنبه، ۲۴ و ۲۵ دی، به صورت دورکاری است.

وی با بیان اینکه مدارس استان گلستان نیز در این دو روز، غیرحضوری است و کلاس‌های درس در بستر شاد انجام می‌شود، تاکید کرد: تنها امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم، طبق روال برقرار است.

حاجی گلدی کر، معاون توسعه، مدیریت و منابع استاندار گلستان نیز در این باره اظهار کرد: به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان گلستان دایر هستند، تصریح کرد: تمامی دانشگاه‌ها به صورت غیرحضوری و مدارس به صورت مجازی و در بستر شاد فعال هستند تنها امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم  حضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس و دیرتر شروع به کار ادارات در قزوین

بنابر اعلام مدیریت بحران استانداری قزوین، تمامی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی استان قزوین طی روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه غیرحضوری خواهد بود.

براین اساس، امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به قوت خود باقی است و سایر مدارس متوسطه و هنرستان‌ها که امتحاناتشان به پایان رسیده غیرحضوری خواهند بود.

شروع ساعت کار ادارات نیز روز شنبه ۲۴ دی‌ماه از ساعت ۹ صبح خواهد بود ضمن اینکه حضور عوامل اجرایی در مدارسی که غیرحضوری شده‌اند، الزامی نیست.

لغو امتحانات داخلی مدارس اصفهان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری امتحانات نهایی در روز شنبه ۲۴ دی‌ماه طبق برنامه قبلی خبر داد و گفت: امتحانات داخلی مدارس لغو می‌شوند.

سلمانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم در روز شنبه ۲۴ دی‌ماه طبق برنامه قبل برگزار خواهند شد.

وی گفت: امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم استان نیز در روز شنبه لغو خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: امتحانات داخلی مدارس نیز در روز شنبه لغو و به تشخیص مدیر آموزشگاه در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های درس همه مقاطع نیز به‌صورت مجازی و الزاما در شبکه شاد تشکیل می‌شود.

تعطیلی ادارات و فعالیت غیرحضوری مراکز آموزشی آذربایجان‌شرقی

استانداری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان روز شنبه ۲۴ دیماه تعطیل و فعالیت مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی و کلیه مراکز آموزشی موظفند نسبت به خاموش کردن سیستم‌های حرارتی خود در این روز اقدام کنند.

همچنین مدارس و مراکز آموزش عالی، امتحان‌های دانش‌آموزان و دانشجویان را به روزهای آتی موکول کنند.

ادارات البرز تعطیل و کارمندان دورکار شدند

مجتبی عبداللهی استاندار البرز پس از بازدید از مراکز مختلف و حضور در شرکت ملی گاز و نیز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان و اطلاع از  وضعیت تولید و مصرف گاز و فرآورده های نفتی کشور اعلام کرد: شنبه ۲۴ دی ماه کلیه ادارات و سازمان‌های استان البرز به صورت دورکاری و مدارس در همه مقاطع تحصیلی  به صورت غیر حضوری خواهند بود.

نماینده عالی دولت در استان البرز  اعلام کرد: با توجه به برودت هوا  از همشهریان عزیز و کارکنان دولت به جهت همکاری صمیمانه در صرفه جویی در مصرف گاز تشکر و قدرشناسی می کنم.

وی افزود: امتحانات نهایی دانش آموزان وامتحانات دانشجویان بر اساس برنامه ریزی قبلی و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

عبداللهی تصریح کرد:  بانک‌های عامل استان و مراکز امدادی؛ عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و حوزه‌های بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهند.

سرمای هوا مدارس هفت شهرستان دیگر سیستان و بلوچستان را به تعطیلی کشاند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تداوم سرمای هوا سبب تعطیلی مدارس هفت شهرستان دیگر این استان شامل زاهدان، خاش، تفتان، میرجاوه، مهرستان، سیب و سوران و سراوان فردا شنبه شد.

مجید محبی افزود: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بامداد امروز دمای هوای ۱۱ شهرستان از استان به زیر صفر رسید که زاهدان با منفی ۱۰، هیرمند منفی ۱۰،زابل و زهک منفی ۹، میرجاوه منفی ۷، خاش نصرت آباد و سراوان منفی ۵، سیب سوران منفی ۳، تمندان منفی ۲، و مهرستان منفی ۱، درجه زیر صفر سردترین شهر استان بوده است.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های ذکر شده مدارس ابتدایی و نیمه اول متوسطه تعطیل اعلام شده و کلاس‌های دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در این شهرستان‌ها برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته بنا بر اعلام فرمانداران شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به دلیل تداوم سرمای هوا و وزش باد شدید سبب تعطیلی روز شنبه مدارس و ادارات این شهرستان‌ها شد.

دورکاری ادارات و مجازی شدن مراکز آموزشی اصفهان در روز شنبه

راساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز شنبه (۲۴ دی ماه) به‌صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، گفت: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ شد.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند کرد.

شیشه فروش افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند نسبت به خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدیران ادارات، مراکز د

کلیه‌ی مراکز آموزشی استان قم غیرحضوری شد

کلیه مراکز آموزشی استان قم در روز شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ دی ماه غیرحضوری و امتحانات در این دو روز (به استثناء امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش) لغو شد.

غیرحضوری شدن کلیه مراکز آموزشی استان قم در روز شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ دی ماه غیر حضوری و امتحانات در این دو روز (به استثناء امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش) لغو شد.

در اطلاعیه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم آمده است:

با احترام به اطلاع شهروندان می رساند با توجه به برودت هوا بخصوص در شمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از این گاز و برق؛ کلیه مراکز آموزشی (ستادی و آموزشی) شامل دانشگاه‌ها، مراکز حوزوی و تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در بخش‌های دولتی و خصوصی در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۴ و ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت غیرحضوری بوده و امتحانات آنها نیز لغو می گردد.

ضمنا امتحانات هماهنگ سراسری پایه دوازدهم آموزش و پرورش در زمان خود برقرار خواهد بود.

همچنین کلیه ساختمان های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه  مورخ ۲۶ دی ماه جاری می باشند.

مدرسه و دانشگاه های گیلان در روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت جهادی گاز، مدارس، مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان در روزهای شنبه و یکشنبه جاری به صورت غیر حضوری خواهد بود.

براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان، مدارس و مراکزآموزش عالی و دانشگاه های استان در روزهای شنبه ۲۴ دی ماه و یکشنبه ۲۵ دی ماه جاری غیرحضوری و شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه جاری ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.
براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور اسدالله عباسی استاندار گیلان، شروع فعالیت تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، فقط در روزهای شنبه ۲۴ دی ماه و یکشنبه ۲۵ دی ماه، ساعت ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

همچنین در این مصوبه، کلیه فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های گیلان (دولتی و غیردولتی) در روزهای شنبه ۲۴ دی ماه و یکشنبه ۲۵ دی ماه جاری به صورت غیرحضوری خواهد بود.

این مصوبه شامل تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی می گیرد.

در این مصوبه تاکید شده است که صرفا امتحانات پایه های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود.

همچنین سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

به منظور پایش عملکرد دستگاه ها و نهادها به مفاد این اطلاعیه، تیم های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می شود.

فعالیت مدارس استان اردبیل روز شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری است

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، فعالیت آموزشی همه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر تمام نواحی و مناطق استان را برای شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری اعلام کرد.

در اطلاعیه روز جمعه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل آمده است؛ فعالیت آموزشی همه مدارس نوبت صبح و عصر استان برای روز شنبه ۲۴ دی ماه از طریق سامانه شاد برقرار خواهد بود و کلیه امتحانات داخلی، به زمان دیگری موکول خواهد شد.

همچنین امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته‌های نظری نیز بعدا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه از مدیران مراکز آموزشی استان خواسته شده است به منظور مدیریت مصرف گاز، ترتیبی اتخاذ شود تا سیستم‌های گرمایشی مدارس در حداقل دما قرار گیرد.

این در حالی است که روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی در اطلاعیه ای اعلام کرد که امتحانات این دانشگاه از روز شنبه ۲۴ دی ماه طبق برنامه امتحانی ارائه شده برگزار خواهد شد و دانشگاه محقق اردبیلی در این روز فعال بوده و تعطیل نیست.

ادارات استان اردبیل روز شنبه ۲۴ دی ماه نیز دورکاری می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، شکل فعالیت همه دستگاه‌های اداری به جز واحدهای خدمات‌رسان، درمانی و اورژانس را برای روز شنبه ۲۴ دی ماه دورکاری اعلام کرد.

کاظم دبیر روز جمعه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت شروع به کار بانک‌ها و مراکز بهداشتی برای شنبه ۲۴ دی ماه ۹ صبح خواهد بود و هدف از دورکاری دستگاه‌های اداری، صرفه جویی در مصرف گاز است.

وی با بیان اینکه باید سیستم‌های گرمایشی ادارات دورکار خاموش یا بر روی حداقل اما تنظیم شود، از مردم استان خواست در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز دراطلاعیه ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت های آموزشی تمامی دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بر این اساس کلیه امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول خواهد شد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته های نظری بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

ادارات دولتی و دانشگاه‌های قزوین تعطیل شد

بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین، با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، ادارات دولتی و دانشگاه‌های قزوین در روزهای شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل خواهند بود.

بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین، با توجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، تمامی دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های خدمت‌رسان و شعب منتخب بانک‌ها به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت.

بنا بر این خبر فعالیت مراکز آموزشی شامل دانشگاه‌ها و کلیه مدارس به جز امتحانات مقطع متوسطه در روزهای شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ دی‌ماه در سطح استان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

همچنین تمامی ساختمان‌های مراکز یادشده ملزم به خاموش نگه‌داشتن سیستم‌های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی‌ماه بوده و ساعت شروع به کار ادارات در روز دوشنبه استثنائا ساعت ۹ صبح است.

فعالیت مدارس آذربایجان شرقی غیرحضوری شد

بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدارس استان در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در نوبت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه امتحانات نهایی دی ماه طبق زمان بندی قبلی برگزار خواهد شد و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور و امتحانات داخلی مدارس لغو و برابر برنامه آتی برگزار خواهد شد.

تعطیلی ادارات،مدارس و دانشگاه‌های استان تهران در روزشنبه/برگزاری امتحانات نهایی وفعالیت بانکها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران از تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران در روز شنبه خبر داد و گفت که تنها امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده و دستگاه‌های امدادی، درمانی و خدمات رسان نیز تعطیل نیستند.

قدرت الله شفیقی درباره وضعیت تعطیلی ادارات در شهر تهران گفت:‌ برابر تصمیمات اتخاذ شده تمامی کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در سطح استان تهران در روز شنبه مورخ ۲۴ دی ماه سال ۱۴۰۱ به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری تعطیل هستند.

وی درباره وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز گفت:‌ کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل است، اما امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود. حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده عالیترین مقام دستگاه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه ستاد بانک‌ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس های غیر حضوری فعالیت می نمایند تعطیلند، گفت: ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر بوده و در این ساعات نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام خواهند کرد.

امتحانات دانشگاه‌های قزوین حضوری برگزار می‌شود

روابط عمومی استانداری قزوین اعلام کرد، پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص تعطیلی‌ ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ۱۴۰۱؛ به اطلاع می‌رساند واحدهای اداری و کلاس‌های درس کلیه دانشگاه‌های استان تعطیل است ولی امتحانات دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بنا بر این خبر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) هم در پیامی به دانشجویان و اساتید از حضوری بودن امتحانات خبر داد.

کاهش ساعت کاری ادارات در ایلام

روابط عمومی استانداری ایلام اعلام کرد: بنابر تصویب‌نامه شماره ۱۷۰۵۵۸ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ هیئت  وزیران در خصوص مدیریت مصرف گاز طبیعی در بخش‌های مختلف مصرف در باره زمانی اول آذرماه تا انتهای بهمن‌ماه و موافقت استاندار  و در اجرای بند ۱ مصوبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ کمیته سوخت زمستانی، بدین‌وسیله ساعت کاری کلیه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسانی و مراکز آموزشی (مدارس و دانشگاه‌ها) از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ تا اطلاع بعدی در سال جاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ عصر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر