مدارس و ادارات این استان‌ها امروز چهارشنبه تعطیل است

مدارس و ادارات چندین استان تعطیل شد.

مدارس و ادارات این استان‌ها امروز چهارشنبه تعطیل است

به گزارش مملکت آنلاین، مدارس و ادارات این استان‌ها امروز چهارشنبه تعطیل است.

تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی استان کردستان

 با توجه به اخطار وضعیت نارنجی هواشناسی و برودت هوا،  بنا به  پیشنهاد شرکت گاز استان و موافقت استاندار کردستان به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ ، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان بجز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های دارای نوبت کاری و عملیاتی، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها تعطیل خواهند بود. 

۱. بانک‌ها با دو ساعت تاخیر، از ساعت ۹:۳۰ صبح دایر هستند و خدمات بانکی را به مردم ارایه خواهند نمود. 

  ۲. مطابق تصمیم آموزش و پرورش، خدمات آمورشی همه مدارس به استثنای دانش‎آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری خواهد بود.  

۳. مطابق تصمیم مراکز دانشگاهی، امتحانات دانشجویان برگزار خواهد شد.

ادارات، بانک‌ها و مدارس استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شدند

منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، اظهار کرد: براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان، کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی‌ماه) با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.

وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید هوا در روزهای آینده اتخاذ شده است.

شیشه فروش گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف شدند نسبت به خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین نظارت‌های دوره‌ای و مستمر توسط بازرسان ادارات گاز و برق استان برای الزام رعایت موارد فوق به عمل خواهد آمد.

لغو امتحانات داخلی مدارس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز گفت: امتحانات داخلی مدارس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه لغو خواهد شد و به تشخیص مدیر آموزشگاه در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی طبق برنامه قبل در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

تاخیر در شروع به کار مدارس نقاطی از فارس/امتحانات پابرجاست

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدارس بعضی شهرستان‌های فارس، چهارشنبه ۲۱ دی با تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

براساس اطلاعیه اعلامی از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، با توجه به بارش برف در برخی مناطق این استان که منجر به برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر شده است، مدارس در شماری از شهرستان‌ها در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۱ دی، با تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

کاهش ساعات کاری ادارات و دانشگاههای آذربایجان شرقی

 استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و به منظور مدیریت بهینه مصرف و حامل های انرژی به استناد اختیارات حاصله از مصوبات هیات وزیران، ساعات کاری تمام دستگاههای اجرایی دولتی و دانشگاههای استان، روز چهارشنبه ساعت ۱۵: ۱۲ دقیقه پایان می یابد.

این دستورالعمل شامل دستگاههای خدمات رسان، امدادی و درمانی نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تعطیلی این استان را تشریح کرد

سید علی احمد زاده گفت: به دلیل شرایط جوی، بارش برف سنگین، یخبندان و کاهش دما امروز صبح ادارات شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون و بخش‌های چاروسا و دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه به جز دستگاههای خدمات رسان تعطیل خواهند بود.

وی اظهار کرد: همچنین روز پنجشنبه نیز به خاطر وضعیت گاز و صرفه جویی در مصرف گاز، کل استان کهگیلویه و بویراحمد به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان تعطیل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعطیلی مدارس خاطرنشان کرد: مدارس شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون به استثنا دانش آموزانی که آزمون هماهنگ سراسری دارند، تعطیل خواهند بود و کلاس های آنها بصورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس آذربایجان شرقی غیرحضوری شد

 اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه مدارس آذربایجان شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان قزوین به دلیل برودت هوا

به دلیل کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از افت احتمالی فشار گاز، مراکز پیش‌دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی و مدارس استثنایی استان قزوین چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ غیرحضوری خواهد بود.

بنا بر اعلام آموزش و پرورش استان قزوین، حضور عوامل اجرایی در مقاطع و مدارس ذکر شده الزامی نیست.

بنابر این خبر مقاطع متوسطه فقط برای آزمون حضور خواهند داشت.

ادارات، مدارس و دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

روابط‌عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، باتوجه به برودت هوا و شرایط نامساعد جوی، به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز و انرژی و کاهش مخاطرات اقلیمی حسب موافقت استاندار محترم کلیه ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و مؤسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی سراسر استان( مشمول تعطیلی پنجشنبه ها) به استثنای ادارات خدمات رسان و  مراکز بهداشتی روز چهارشنبه مورخ بیست و یکم  تعطیل است.
همچنین طبق اطلاعیه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، به اطلاع دانش‌آموزان، اولیا محترم و فرهنگیان گرامی می‌رساند، باتوجه به شدت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، روز چهار شنبه ۲۱دی‌ماه، فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان به‌صورت غیرحضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.
همچنین کلیه مدارس متوسطه اول و دوم تعطیل و امتحانات داخلی و هماهنگ این مدارس لغو و زمان برگزاری این آزمون‌ها متعاقباً توسط مدارس اعلام خواهد شد، لازم به ذکر است امتحانات نهایی دی‌ماه پایه دوازدهم مانند قبل راس ساعت مقرر در حوزه‌های مربوطه برگزار خواهد شد.

نحوه فعالیت مدارس استان مرکزی برای روز چهارشنبه اعلام شد

 اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی و پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دما امروز چهارشنبه بیست و یکم دیماه به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر نحوه فعالیت آموزشگاه های تحت پوشش آموزش و پرورش استان مرکزی به شرح ذیل خواهد بود.

مدارس دوره ابتدایی در شهرستان های اراک، شازند و منطقه سربند در نوبت صبح به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.

مدارس شهرستان خمین در همه دوره های تحصیلی به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را انجام خواهند داد.

فعالیت مدارس ابتدایی در سایر نقاط استان طبق روال قبل به صورت حضوری، با تاخیر و ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و در مدارس متوسطه نیز امتحانات طبق برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.

ضمنا امتحانات نهایی پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم در همه نقاط استان طبق برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر