مدارس و ادارات تهران و مدارس آذربایجان‌غربی و شرقی نیز تعطیل شد

به گزارش مملکت آنلاین، مدارس و ادارات تهران و مدارس آذربایجان‌غربی و شرقی نیز تعطیل شد.

استان تهران

قدرت الله شفیقی درباره وضعیت تعطیلی ادارات در شهر تهران گفت:‌ برابر تصمیمات اتخاذ شده تمامی کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی در سطح استان تهران در روز شنبه مورخ ۲۴ دی ماه سال ۱۴۰۱ به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری تعطیل هستند.

وی درباره وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها نیز گفت:‌ کلیه مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه ها تعطیل است، اما امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود. حسن اجرای این دستورالعمل بر عهده عالیترین مقام دستگاه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه ستاد بانک‌ها به جز واحدهای پشتیبان که به صورت کشیک برای ارائه سرویس های غیر حضوری فعالیت می نمایند تعطیلند، گفت: ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام خواهند کرد.

استان آذربایجان‌شرقی

با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل های انرژی روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان شرقی غیرحضوری شد.

بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، مدارس استان در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در نوبت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه امتحانات نهایی دی ماه طبق زمان بندی قبلی برگزار خواهد شد و امتحانات هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور و امتحانات داخلی مدارس لغو و برابر برنامه آتی برگزار خواهد شد.

استان آذربایجان‌غربی

بر اساس تصمیم کارگروه سوخت استان، مبنی بر برودت هوا و افت شدید دما و لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی، تمامی مدارس ، آموزشگاههای علمی آزاد و مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش استان فردا شنبه ۲۴ دی ماه  غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد انجام خواهد پذیرفت.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد.

امتحانات داخلی و هماهنگ استانی لغو و زمان برگزاری متعاقبا از طریق مدیران مدارس به دانش اموزان و اولیای گرامی اطلاع رسانی خواهد شد

جهت کمک به کاهش مصرف سوخت مقتضی است موارد ذیل از سوی مدیران محترم مدارس رعایت گردد:

۱-  کلیه تجهیزات گرمایشی برقی و انواع بخاری خاموش و تجهیزات گرمایش مرکزی مانند پکیج و موتورخانه تا حداقل مقدار مصرف کاهش یابد.

٢- سایر اقدامات ضروری متناسب با محل ابنیه مطابق استانداردهای موجود انجام گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر