سپاهان به جاده بردن بازگشت / گل گهر یونانی دست خالی برگشت

تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر گل گهر سیرجان را مغلوب کند.

سپاهان به جاده بردن بازگشت / گل گهر یونانی دست خالی برگشت

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت امیرسامان سلطانی برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

سپاهان هفته گذشته موفق شد پس از ۵ شکست متوالی به برتری دست پیدا کند و برای بازگشت به کورس قهرمانی نیاز به ۳ امتیاز کامل این دیدار داشت در مقابل گل گهر که نزدیک‌ترین تعقیب کننده سپاهان بود برای گرفتن جایگاه این تیم پا به این دیدار گذاشته بود.

تک گل این دیدار در همان ابتدا بازی در دقیقه ۶ برای تیم میزبان به ثمر رسید. رضا شکاری روی توپ ربایی فرشاد احمد زاده و پاس این بازیکن موفق شد دروازه محمدرضا اخباری را باز کند برای دومین هفته متوالی موفق به گلزنی شود.

فرشاد احمدزاده در دقیقه ۸۱ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای تیم میزبان در ادامه دیدار سخت‌تر شود. بر خلاف جریان بازی این طلایی‌پوشان بودند که موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند، کاوه رضایی تنها ۲ دقیقه زمان احتیاج داشت تا بعد از ورود به زمین در دقیقه ۶+۹۰ روی پاس امید نورافکن گل دوم را وارد دروازه گل گهر کند تا خیال هواداران این تیم از بابت برتری در این دیدار راحت شود.

با این نتیجه سپاهان ۳۷ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل گل گهر با ۳۳ امتیاز در رتبه ششم ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر