سپاهان خلع سلاح شده به گل‌گهر سیرجان باخت

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان موفق شد در یک بازی معوقه از هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه سه بر یک سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر کشور را شکست دهد.

سپاهان خلع سلاح شده به گل‌گهر سیرجان باخت

به گزارش مملکت آنلاین،  بازی ۲ تیم گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان پیگیری شد و بازیکنان ۲ تیم در بدو ورود با اهدای گل برای شماره ۱۸ تیم ملی بانوان، یاد ملیکا محمدی بازیکن تازه درگذشته خاتون بم و تیم ملی را گرامی داشتند.

گل نخست این بازی را علیرضا علیزاده با ضربه سر روی یک ارسال کُرنر در دقیقه ۱۴ بازی وارد دروازه سپاهان اصفهان کرد.

در حالی که گل گهر سیرجان با یک گل پیش بود، مدافعان سپاهان در دقیقه ۴۷ بازی روی مهاجم گل گهر در حالت ضدحمله خطا کردند که این خطا باعث اخراج ارشیا سرشوق و ۱۰ نفره شدن سپاهان شد.

نفوذ بازیکنان گل گهر از جناح راست و ضربه روبرتو تورس در دقیقه ۵۲ گل دوم را نیز به نام سیرجانی ها به ثبت رساند.

سپاهان اصفهان نیز در دقیقه ۵۸ این بازی با یک ضربه پنالتی فقط توانست یکی از گل های خورده را توسط شهریار مغانلو جبران کند و در ادامه نیز مسیح زاهدی با یک ضربه سر روی ارسال رزاق پور گل سوم گل گهر سیرجان را به ثمر رساند تا صدر نشین لیگ برتر کشور در سیرجان زمین گیر شود.

این بازی در حالی برگزار شد که سپاهان ۶ بازیکن خود را به علت رای فدراسیون فوتبال مبنی بر اصلاح قراردادها در اختیار نداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر