بهانه سرمربی تیم ملی نوجوانان بعد از حذف: خسته بودیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: سفرهای متعدد در اندونزی موجب خستگی بازیکنان ما شد و متاسفم که نتوانستیم انتظارات مردم را برآورده کنیم.

بهانه سرمربی تیم ملی نوجوانان بعد از حذف: خسته بودیم

به گزارش مملکت آنلاین، حسین عبدی پس از شکست تیم فوتبال نوجوانان ایران در ضربات پنالتی مقابل مراکش و حذف از جام‌جهانی کمتر ۱۷ سال، اظهار داشت: مراکش تیم خیلی خوبی بود و به آنان تبریک می‌گویم که بازی را در دقایق پایانی به تساوی کشانده و در نهایت، در ضربات پنالتی برنده شدند.

وی افزود: بچه‌های ما با وجود فشاری که روی آنها بود، عملکرد خوبی داشتند. فقط یک جلسه در اندونزی تمرین کردیم و فاصله کوتاه مسابقات و مسافرت‌های متعدد در اندونزی کارمان را سخت کرد، اما مراکش پنج روز در همین شهر بود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران ادامه داد: بازی اشک‌ها و لبخندها بود. تا دقایق پایانی پیش بودیم و در نهایت باختیم. اگر خسته نبودیم و تمرکز بالاتری داشتیم، نتیجه دیگری رقم می‌خورد. اکنون با جام‌جهانی خداحافظی کردیم و از فردا دوباره در تیمی دیگر و جام دیگر، یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد. باید از فیفا برای برگزاری چنین مسابقاتی که فرصتی برای شناخت و معرفی استعدادهاست، تشکر کنم.

عبدی همچنین با عذرخواهی از ملت ایران اضافه کرد: متاسفم که نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر