ایران از راهیابی به فینال فوتبال نوجوانان آسیا بازماند

تیم‌ ملی فوتبال نوجوانان ایران با شکست مقابل ژاپن از صعود به فینال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا بازماند.

ایران از راهیابی به فینال فوتبال نوجوانان آسیا بازماند

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز (پنجشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا در تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی سه بر صفر ژاپن به پایان رسید. با این نتیجه ایران از صعود به فینال جام ملت‌های نوجوانان آسیا بازماند و باید در بازی رده‌بندی با بازنده رقابت ازبکستان و کره‌ جنوبی دیدار کند.

ژاپن در این دیدار خیلی زود در دقیقه ۱۰ توسط یادا به گل رسید. در این صحنه ساتو از جناح چپ با پاس کات‌بک توپ را به داخل محوطه جریمه ایران رسید و یادا با آزادی عمل توپ را به تور دروازه ایران چسباند. در ادامه ایران بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۲۰ روی اشتباه دروازه ژاپن می‌توانست توسط طاهری به گل برسد اما شماره ۱۰ ایران بی‌دقت عمل کرد و این موقعیت تک‌به‌تک را به بیرون زد.

از دست رفتن این موقعیت طلایی همانا و به ثمر رسیدن گل دوم ژاپن همانا. موچیزوکی در دقیقه ۲۵ روی ساختار دفاعی شلخته ایران توانست دروازه شکوری را برای بار دوم باز کند تا بازی دو بر صفر شود. پس از این گل بازی تا حدودی به تعادل کشیده شد اما شاگردان حسین عبدی توانستند چند موقعیت نصفه و نیمه و حتی خوب به دست بیاورند اما هیچکدام به گل تبدیل نشدند.

در آخرین دقیقه نیمه نخست بود که داور بازی روی طاهری اعلام خطای پنالتی کرد اما کمک داور این تصمیم را وتو کرد تا خطای هند طاهری گرفته شود. با شروع نیمه دوم، دو تیم بازی پایاپایی داشتند تا اینکه وضعیت بد جوی در دقیقه ۵۴ باعث شد داور بازی را متوقف کند و دو تیم به رختکن بروند. با این حال دو تیم پس از چند دقیقه به زمین بازگشتند.

پس از بازگشت دو تیم به داخل زمین بازی از تب و تاب افتاد اما در دقیقه ۶۳ ایران می‌توانست به گل برسد که ناهماهنگی مهاجمان ایران، این موقعیت را در لحظه آخر از شاگردان عبدی گرفت. تیر خلاص به تیم نوجوانان ایران در دقیقه ۷۴ زده شد؛ جایی که ساتو، ستاره ژاپن در این دیدار روی ضربه ایستگاهی دروازه ایران را باز کرد. او در این صحنه شوتش را از زیر دیوار دفاعی ایران وارد دروازه شکوری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر