فیفا برد تیم ملی نوجوانان ایران مقابل برزیل را ستود

سایت فیفا نوشت: تیم نوجوانان ایران در شب پر درام جاکارتا، مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.

فیفا برد تیم ملی نوجوانان ایران مقابل برزیل را ستود

به گزارش مملکت آنلاین، سایت رسمی فیفا نوشت: ایران روز شنبه یکی از خارق‌العاده‌ترین کامبک‌ها را در تاریخ جام جهانی زیر ۱۷ سال فیفا به ثبت رساند و در حالی که در نیمه نخست مقابل برزیل دو بر صفر عقب بود، در یک شب پر درام در جاکارتا این تیم را شکست داد.

در ادامه این مطلب آمده است: به نظر می‌رسید که مدافع عنوان قهرمانی پس از برتری در نیمه اول که فوتبال فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشتند، در حال پیش روی بیشتر هستند. گل ابتدایی رایان، هوش و  تکنیک عالی را به یک اندازه ترکیب کرد. در حالی که انبوهی از بازیکنان در محوطه جریمه منتظر ارسال کرنر توسط لوکا کامیلو بودند، ضربه پای چپ او فراتر از آرشا شکوری وارد گل شد. برزیل کمی قبل از سوت نیمه دوم برتری خود را دو برابر کرد.

سایت فیفا نوشت: ایران بدون ناامید شدن، برای نیمه دوم با قدرت و هدفی تازه به میدان رفت. آنها هر زمان که به یک سوم پایانی حریف می‌رسیدند، تهدیدی جدی بودند و در دقیقه ۵۱ زمانی که ضربه یعقوب باراجه به داماتا منحرف شد، به رویه هجومی خود پایبند بودند و گل نخست را زدند.

سپس در دقیقه ۶۹ کسری طاهری، بازیکن تعویضی دروازه فیلیپ گابریل، دروازه‌بان برزیل را برای بار دوم باز کرد. در نهایت زمانی که اسماعیل قلی زاده پس از  حمله‌ای سریع، ضربه نهایی را زد.

برزیل در جست‌وجوی گل تساوی فشار زیادی را وارد کرد، اما فایده‌ای نداشت و سوت پایان داور جشن بی‌نظیری در میان بازیکنان و کادرفنی ایران برانگیخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر