عنایتی: انتظاراتم از تیم امید بالاست / مخالف رفتن بازیکنان پرسپولیسی‌ام

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: در صورت بازگشت سه ملی‌پوش پرسپولیس با توجه به فشار مسابقات این موضوع قطعاً به ما ضربه خواهد زد.

عنایتی: انتظاراتم از تیم امید بالاست / مخالف رفتن بازیکنان پرسپولیسی‌ام

به گزارش مملکت آنلاین، رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار مقابل تایلند در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: توقع ما از بچه‌ها بالاتر بود. خودمان هم در زمین غافلگیر شدیم. انتظاری که از بچه‌ها داشتیم برآورده نشد اما بازی‌ها پشت‌ سر هم است و به بدن آنها فشار آورده است. از طرفی با کمبود بازیکن هم مواجه‌این اما از تلاش آنها تشکر می‌کنم؛ هرچند توقع ما خیلی خیلی بالاتر بود. باید ریکاوری کنیم و آماده شویم برای بازی بعد. از هواداران و رسانه‌ها که کمک کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم با یک ریکاوری خوب با قدرت برای بازی بعدی برویم.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره جدایی سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم و اینکه آیا این موضوع باعث مشکل برای تیم ملی نخواهد شد، عنوان کرد: متاسفانه همینطوری دچار کمبود بازیکن‌ایم. با از دست دادن فلاح و نیامدن بردبار، لیست‌مان خالی شد. نامه زده‌اند و صحبت‌هایی انجام شده. اگر این سه بازیکن هم از لیست ما خارج شوند کلا ۱۳ بازیکن داریم که یکی هم دروازه‌بان است. با توجه به فشار مسابقات این موضوع قطعاً به ما ضربه خواهد زد.

عنایتی تصریح کرد: قرار است امشب جلسه‌ای با تاج داشته باشیم تا با باشگاه پرسپولیس صحبت کند تا ببینیم می‌توانیم مشکل را حل کنیم. انتظار بالایی‌ از تیم وجود دارد اما کارمان فوق‌العاده سخت می‌شود. ان‌شاءالله بتوانیم تمام بچه‌ها را در اختیار داشته باشیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از تمام پتانسیل و ابزارهای موجود استفاده کند.

وی ادامه داد: تازه به تیم‌های قوی رسیده‌ایم و لازم است تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. امیدوارم با تعامل بتوانیم بازیکنان را نگه داریم.

عنایتی در برنامه‌اش برای بازی بعدی در یک‌چهارم نهایی و دیدار احتمالی با ژاپن در نیمه‌نهایی گفت: ابتدا باید ببینم در بازی فردا چه اتفاقی می‌افتد. برخی دوستان اطلاعاتشان خیلی ضعیف است، اما همه جا صحبت می‌کنند. فکر کنم تنها ۳ - ۴ تیم کاملاً با بازیکنان زیر ۲۳ سال آمده‌اند. فلسطین هم جزو تیم‌هایی است که با تمام قدرت به هانگژو آمده است.

او تصریح کرد: کمبود بازیکن واقعاً ما را اذیت می‌کند؛ به ویژه در خط دفاعی دچار مشکل‌ایم و بازیکنی نداریم که جایگزین کنیم. امیدوارم در فرصتی که تا بازی بعدی داریم خوب ریکاوری کنیم. اول باید از مرحله بعدی عبور کنیم. برای مسابقات آینده در مراحل بالاتر هم برنامه داریم.

سرمربی تیم فوتبال امید بیان کرد: تنها جایی که نگرانی ما نسبت به بقیه خطوط کمتر است، خط جلو است.‌ خط حمله ما تا اینجا عملکرد خوبی داشته و موقعیت‌های خوبی داشتیم. همان ابتدا گفتم از نحوه بازی امروز راضی نیستم اما تیمی که ۹ گل در ۴ بازی زده است شرایط خوبی دارد.

عنایتی با گلایه از برگزاری دیدار با تایلند در ساعت ۱۶:۳۰ گفت: برایم عجیب بود چرا بازی در این ساعت برگزاری شد. ابتدا فکر می‌کردم بعد از ما هم در این ورزشگاه بازی برگزار می‌شود اما نمی‌دانم چرا این ساعت را در این گرما و شرجی هوا برای ما گذاشتند. هوا کیفیت بازی را از بین برد. تنها خوشحالم در این بازی برنده شدیم، اما از نظر فنی راضی نبودم. مطمئن باشید تمام توانمان را می‌گذاریم تا در مراحل بالاتر عملکرد بهتری داشته باشیم.
عنایتی در پاسخ به سوال خبرنگار تایلندی مبنی بر اینکه کدام بازیکن تایلند شما را تحت تاثیر قرار داد، گفت: مهاجم تیم تایلند عملکرد خوبی داشت و به خوبی پشت دفاع ما توپ می‌گرفت و مدافعان ما را اذیت کرد.

سامان فلاح، مدافع مصدوم تیم امید، هم در پایان بازی درباره مصدومیتش گفت: بازی قبلی مصدومیتم شدید بود. ام‌آرآی گرفتم و خوشبختانه شکستگی نداشت و تنها کشیدگی رباط مچ بود. مچ پایم درگیر شده.

او افزود: برای بهبودی و رفع مصدومیت سه هفته زمان نیاز است اما امیدوارم با تمهیدات پزشکی این زمان کوتاه‌تر شود و بتوانم باز هم برای تیم امید در هانگژو بازی کنم. در کنار تیم می‌مانم و در صورت صعود به نیمه‌نهایی و انشاءالله فینال بازی خواهم کرد.

او درباره اینکه در این مدت بدشانسی زیاد آورده است، نیز گفت: انشاءالله دیگر بدشانسی نیاورم.

انتهای پیام/

ارسال نظر