عنایتی: دنبال ضربه زدن به باشگاه‌ها نیستیم

سرمربی تیم فوتبال امید با اشاره به مرتفع شدن برخی موانع در نشست امروز با مسئولان فدراسیون و همچنین سرمربی تیم ملی، گفت که نمی‌خواهد باشگاه‌ها و تیم ملی ضربه بخورند.

عنایتی: دنبال ضربه زدن به باشگاه‌ها نیستیم

به گزارش مملکت آنلاین، نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربیان تیم‌های فوتبال بزرگسالان و امید برگزار شد.

رضا عنایتی، سرمربی امیدهای ایران در ابتدا از تاج، مهدی محمدنبی(نایب رئیس فدراسیون) و امیر قلعه‌نویی(سرمربی تیم ملی) بابت اختصاص دادن عمده مباحث نشست به تیم امید قدردانی کرد.

عنایتی گفت: نشست خیلی خوبی بود و دغدغه‌هایی داشتم که دوستان واقعاً کمک کردند و خیلی موارد حل و فصل شد. فردا یا پس‌فردا که مجموعه تیم امید جمع شود، کارمان را آغاز می‌کنیم تا تمرکزمان را به بازی‌های حساسی که در ازبکستان (انتخابی المپیک ۲۰۲۴) داریم، معطوف کنیم.

وی افزود: نه تنها فدراسیون بلکه همه می‌دانند که بازی‌های انتخابی المپیک در پیش است. حرف‌هایم در نشست قبلی با مربیان را زیرسؤال نمی‌برم. نمی‌خواهیم طوری رفتار کنیم که باشگاه‌ها و تیم ملی ضربه بخورند. در جلسه‌ای که امروز داشتیم، بعضی موانع را مرتفع کردیم. چون در گذشته برای تیم ملی و به ویژه تیم امید اتفاقاتی افتاد و حتی این امکان وجود داشت که تیم امید نتیجه خیلی خوبی بگیرد اما به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان مدنظرش این امر محقق نشد.

سرمربی تیم فوتبال امید اضافه کرد: میان روسای فدراسیون و سرمربیان تیم ملی و تیم امید، هماهنگی فوق‌العاده خوبی وجود دارد. سرمربی خوب تیم ملی هرچه خواستیم در اختیارمان گذاشته است. بعضی وقت‌ها شخصا در درخواست‌هایم زیاده‌روی می‌کنم و حتی یک اتاق که در اختیار امیر قلعه‌نویی بود را از او گرفتم. زمینی که تیم ملی تمرین می‌کند و می‌دانم که در اختیار تیم بزرگسالان باشد را در اختیار ما قرار داد.

وی ادامه داد: امیدواریم با جمع‌بندی بهتر به ازبکستان برویم. اولویت ما مسابقات ازبکستان است چون مسابقات خیلی سختی خواهد بود و اگر بتوانیم از این مرحله عبور کنیم شرایط با کمک شما دوستان(اصحاب رسانه) بهتر می‌شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد و سربلند برگردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر