مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان را در هم کوبید

مس رفسنجان با در هم کوبیدن صنعت نفت، این تیم آبادانی را یک قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر کرد.

مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان را در هم کوبید

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در چارچوب هفته‌ بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان با چهار گل از سد حریف خوزستانی خود گذشت.

شاگردان محمد ربیعی از همان دقیقه‌ نخست با تفکر برد به میدان آمدند و خیلی زود موفق شدند به گل برسند. جفرسون باهیا، ستاره و مرد اول این بازی بود. او در دقیقه‌ ۹ از روی نقطه‌ی پنالتی گل اول تیمش را به ثمر رساند و ۹ دقیقه‌ بعد با یک ضربه‌ی سر دقیق، فاصله را ۲برابر کرد.

یورش تیم ادسون تاوارس برای جبران گل خورده کارساز نبود و چند موقعیت خوبی که حاصل شد به نتیجه‌ای نرسید تا نیمه‌ اول دیگر گلی در بر نداشته باشد.

مهرداد رضایی در دقیقه‌ی ۵۹ بازهم با یک ضربه‌ سر تیمش را به گل رساند تا امیدهای صنعت نفت برای بازگشت به بازی کم و کمتر شود. در شب پنالتی‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران دیدار مس هم دومین پنالتی را به خودش دید و در دقیقه‌ی ۸۹ مس رفسنجان صاحب این موقعیت ارزشمند شد. قائم اسلامی‌خواه، بازیکن تعویضی مس در دقیقه‌ی ۹۱ پنالتی خود را به صورت چیپ وارد دروازه‌ی تیم میهمان کرد تا برد شاگردان ربیعی پرگل‌تر شود.

مس رفسنجان با این پیروزی درخشان ۳۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده‌ ششم جدول رده‌بندی تثبیت کرد. آنها حالا با تراکتور تنها ۲ امتیاز فاصله دارند. در سوی مقابل صنعت نفت با متحمل شدن دهمین هفته‌ بدون برد، با همان ۱۲ امتیاز موقتا در رده‌ پانزدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر