برد انتقامی مس رفسنجان مقابل هوادار

تیم فوتبال مس رفسنجان توانست با برتری برابر هوادار، انتقام شکست جام حذفی را از ساکت الهامی و شاگردانش بگیرد.

برد انتقامی مس رفسنجان مقابل هوادار

به گزارش مملکت آنلاین، در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال هوادار در دیداری خانگی در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت ناصر جنگی میزبان تیم مس رفسنجان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان محمد ربیعی خاتمه یافت.

هواداری‌ها که هفته قبل پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست داده بودند، به‌دنبال حفظ رودند رو به پیشرفت خود بوده و در سوی مقابل شاگردان ربیعی هم که هفته قبل فولاد را شکست داده بودند، برای اینکه در جنگ سهمیه باقی بمانند، باید سه امتیاز این دیدار را تصاحب می‌کردند.

نکته جالب این بود که این دو تیم در جام حذفی هم مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند که در آن مسابقه هوادار توانسته بود مس را شکست دهد و تیم میهمان به شدت به‌دنبال انتقام بود.

این جدال در نیمه نخست موقعیت چندانی نداشت اما در دقیقه ۴۲ تیم میهمان از سمت راست نفوذی انجام داد که پاس زیبای پریرا را مهرداد رضایی به گل تبدیل کرد تا شاگردان ربیعی پیش بیفتند.

در شروع نیمه دوم هم داور بازی برای مس پنالتی اعلام کرد اما لوسیانو پریرا این توپ را هدر داد تا بازی با اختلاف یک گل دنبال شود.

کمک داور بازی در اواخر دیدار مصدوم شد و به بیرون رفت. برخورد فیزیکی محمد ربیعی با یکی از شاگردانش هم از جمله اتفاقات این دیدار بود.

این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان محمد ربیعی خاتمه یافت. با ۳ امتیاز این دیدار مس رفسنجان ۳۱ امتیازی شد و در رده ششم جدول ماند. هوادار هم با ۲۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

ترکیب هوادار:

محمدرضا خالدآبادی، فریبرز گرامی، عزت الله پورقاز، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب (۶۴- امید سینک)، مرتضی منصوری (۵۶- مسعود شجاعی) ، بابک مرادی (۵۶- محسن سفید چقایی)، داریوش شجاعیان (۴۶- محمد چهار محالی)، محمد جواد محمدی (۷۵- محمد مهدی مهدی خانی)

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، شاهین توکلی (۶۹- سید مجید نصیری)، ایمان سلیمی، جفرسون باهیا، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان (۸۵-میثم تیموری)، محسن آذرباد (۸۵-امید لطفی) ، مهدی محبی، محمدحسین کریم زاده، شیمبا

انتهای پیام/

ارسال نظر