هوادار، صنعت نفت را وارد بحران کرد / آبادانی‌ها علیه تیم شعار دادند

صنعت نفت و هوادار با هم دیدار کردند که این بازی با برتری هوادار پایان یافت.

هوادار، صنعت نفت را وارد بحران کرد / آبادانی‌ها علیه تیم شعار دادند

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه تختی به مصاف هوادار رفت که این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر تیم تهرانی تمام شد.

با این نتیجه شاگردان ساکت الهامی ۲۲ امتیازی شده و تا رده نهم صعود کردند اما صنعت نفت آبادان نیز با ۱۱ امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به نفت مسجد سلیمان در جایگاه پانزدهم باقی ماند.

داور: احمد محمدی

کمک‌ها:‌ محمدرضا مدیرروستا و امین قدیری

کارت زرد: حسین ساکی و طالب ریکانی از صنعت نفت آبادان

کارت قرمز: صائب محبی(۶۹)

گل: عزت‌الله پورقاز(۶۳) برای  هوادار

حواشی بازی

* با توجه به بازگشت هواداران آبادانی پس از مدتها به ورزشگاه، آن‌ها با شعار «صل علی محمد، برزیل ما خوش آمد» صنعت نفت را تشویق کردند.

* حدود ۳ هزار نفر برای تماشای مسابقه در ورزشگاه تختی آبادان حضور داشتند. البته یک ساعت قبل از شروع مسابقه تماشای این دیدار رایگان شد.

* هواداران صنعت نفت با توجه به خنک شدن هوای آبادان اعتقاد داشتند بازی‌های این تیم نیز باید مانند دیدارهای لیگ برتر در شهرهای دیگر، زودتر برگزار شود.

* هواداران آبادانی در نیمه اول با سر دادن شعارهایی خواستار تعویض حکیم نصاری شدند و به این بازیکن اعتراض کردند.

* احمد محمدی داور این مسابقه در دقیقه ۷۶ به اشتباه به حسین ساکی کارت قرمز نشان داد، این در شرایطی بود که ساکی اولین کارت زرد خود را دریافت کرد اما داور به تصور اینکه وی از قبل کارت گرفته، به این بازیکن کارت قرمز نشان داد. این موضوع سبب به جنجال کشیدن مسابقه شد و برای لحظاتی کادرفنی و بازیکن دو تیم در کنار زمین با هم درگیر شدند. در نهایت داور با برگرداندن کارت زرد اول با تغییر تصمیم خود به درستی کارت زرد را به مدافع نفت آبادان نشان داد.

* بخشی از هواداران نفت آبادان پس از به ثمر رسیدن گل هوادار شعارهای تندی علیه بازیکنان سر داده و تعدادی از آنها می‌خواستند و ارد زمین شوند که با ممانعت یگان ویژه مواجه شدند.

* مسعود شجاعی ستاره آبادانی تیم هوادار پس از ورود به زمین در شرایطی که دومین بازی اش برای تیم ساکت الهامی انجام می‌دهد بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

انتهای پیام/

ارسال نظر