توقف سپاهان و آلومینیوم برای خوشحالی رقبا

تیم فوتبال آلومینیوم اراک همانند دیدار رفت موفق شد سپاهان را متوقف کند و فاصله‌ صدرنشین با پرسپولیس رده‌دومی را به یک امتیاز کاهش داد.

توقف سپاهان و آلومینیوم برای خوشحالی رقبا

به گزارش مملکت آنلاین، تیم‌های آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در هفته‌ بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

آلومینیوم شروع بهتری نسبت به میهمان داشت. آنها روی فرارهای هانسل زاپاتا پشت مدافعین کُند سپاهان حساب کرده بودند و سرانجام یکی از فرارهای مهاجم کلمبیایی با پاس خوبش به محمود قائد رحمتی همراه شد. ضربه‌ مهارنشدنی هافبک ایرالکو از زاویه‌ بسته در دقیقه‌ ۱۴ نتیجه را یک بر صفر کرد.

این گل البته چندان بادوام نبود. شاگردان ژوزه مورایس برای جبران گل خورده پیش آمدند و موفق شدند در دقیقه‌ ۲۸ به وسیله‌ عیسی مرادی به گل برسند. ارسال امید نورافکن از سمت راست با کنترل خوب جانشین شهریار مغانلوِ محروم همراه شد و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه‌ حسین پورحمیدی را گشود.

در ۴۵ دقیقه‌ دوم ۲ تیم صاحب اندک موقعیت‌هایی شدند اما نتوانستند به گل دوم دست یابند. تیم صدرنشین جدول برای اینکه فاصله‌ سه امتیازی با تیم دوم را حفظ کند تلاش زیادی برای زدن گل برتری کرد اما حاصلی نداشت و ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سپاهان با این یک امتیاز، ۴۳ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند اما حالا اختلاف آنها با پرسپولیس رده‌دومی به یک امتیاز کاهش یافته است. تیم تحت هدایت مهدی رحمتی نیز با ۳۰ امتیاز در رده‌ هفتم قرار گرفت. بازی رفت نیز با تساوی بدون گل تمام شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر