لیگ برتر فوتبال: سپاهان در دقیقه ۹۷ استقلال را شکست داد / تیره‌روزی‌های ساپینتو ادامه یافت

دیدار سپاهان و استقلال در هفته شانزدهم لیگ بیست و دوم با پیروزی ۲ بر یک سپاهان به پایان رسید.

لیگ برتر فوتبال: سپاهان در دقیقه ۹۷ استقلال را شکست داد / تیره‌روزی‌های ساپینتو ادامه یافت

به گزارش مملکت آنلاین، سپاهان و استقلال امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید.

این دیدار با پیروزی ۲ بر یک سپاهان به پایان رسید.

با این نتیجه سپاهان و استقلال هر دو با ۲۸ امتیاز به خاطر تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

با این نتیجه سپاهان و استقلال با ۳۰ و ۲۷ امتیاز در رده‌های دوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

سپاهان ۲ - استقلال یک

گل‌ها: امید نورافکن (سپاهان، دقیقه ۵۰) و ارسلان مطهری (استقلال، دقیقه ۵۸) و رامین رضاییان (سپاهان، دقیقه ۲+۹۰)

کارت زرد: صالح حردانی (استقلال، دقیقه ۲۳)، ریکاردو ساپینتو (استقلال، دقیقه ۲۳)، شهریار مغانلو (سپاهان، دقیقه ۳۶)، پیمان بابایی (استقلال، دقیقه ۷۵)، محمد محبی (دقیقه ۸۰)، محمد کریمی (سپاهان، دقیقه ۸۵)، تکسیرا (سپاهان، دقیقه ۸۶)

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی (محمد محبی، دقیقه ۵۴)، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری (محمدحسین زواری، دقیقه ۸۳)، امید حامدی‌فر (آرش رضاوند، دقیقه ۵۴)، پیمان بابایی (مهدی قایدی، دقیقه ۷۷)، کوین یامگا و ارسلان مطهری (سجاد شهباززاده، دقیقه ۸۳).

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی (برونو فرناندز، دقیقه ۷۸)، امید نورافکن (هادی یوسفی، دقیقه ۸۷)، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد (کامسوبا، دقیقه ۸۷)، فرشاد احمدزاده (محمد قربانی، دقیقه ۷۲) و شهریار مغانلو.

لحظات حساس بازی

نیمه نخست

دقیقه ۸: ارسال بلند فرشاد احمدزاده به پشت مدافعان استقلال روی سر امید نورافکن فرود آمد که ضربه سر این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۱۳: کوین یامگا با یک استارت تند و تیز از میانه میدان، تمام مدافعان سپاهان را از پیش رو برداشت و با پیام نیازمند تک به تک شد اما دروازه‌بان سپاهان در این صحنه موفق شد شوت یامگا را مهار کند.

دقیقه ۳۱: ارسال تند و تیز رامین رضاییان به داخل محوطه جریمه استقلال در میانه راه به ارسلان مطهری برخورد کرد تا به سمت دروازه علیرضا رضایی کمانه کند اما این توپ با خوش‌شانسی استقلالی‌ها به دیرک برخورد کرد.

دقیقه ۳+۴۵: نفوذ سعید مهری از جناح چپ با شوت سرکش این بازیکن همراه شد که این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴+۴۵: پاس عالی امید نورافکن به محمد علی‌نژاد او را در موقعیت تک به تک با رضایی قرار داد اما تعلل این بازیکن باعث شد که مدافع و دروازه‌بان استقلال سر برسند و با تنگ کردن زاویه به او اجازه گل‌زنی ندهند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰ (گل سپاهان): شوت ایستگاهی امید نورافکن از فاصله‌ای حدودا ۴۰ متری به سمت دروازه استقلال با اشتباه علیرضا رضایی در دفع توپ وارد دروازه شد تا سپاهان یک بر صفر از استقلال عقب بیفتد.

دقیقه ۵۸ (گل استقلال): پاس فوق‌العاده زبیر نیک نفس از میانه میدان برای کوین یامگا، این بازیکن را در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار داد. مهاجم فرانسوی استقلال در این صحنه ارسلان مطهری را در کنار خودش دید و به او پاس داد تا مطهری دروازه خالی سپاهان را به راحتی باز کند.

دقیقه ۶۱: ارسال ضربه ایستگاهی امید نورافکن به داخل محوطه جریمه استقلال روی سر میلاد زکی‌پور فرود آمد اما این بازیکن در حالی که مدافعان آبی‌پوش به بدترین شکل ممکن یارگیری کرده بودند، نتوانست از این موقعیت عالی استفاده کند و ضربه سرش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: شوت سرکش مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب علیرضا رضایی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۸۲: میلاد زکی‌پور روی اشتباه کوین یامگا در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و پس از عبور از مدافع استقلال، اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷+۹۰ (گل سپاهان): برخورد شهریار مغانلو و سیاوش یزدانی در داخل محوطه جریمه استقلال توسط اکرمی خطای پنالتی اعلام شد. این ضربه توسط رامین رضاییان به گل تبدیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر