شاید ام‌باپه بجای رئال مادرید به منچسترسیتی برود

یکی از نزدیکان کیلیان امباپه با تصمیم این بازیکن در باشگاه منچسترسیتی حضور پیدا کرده است.

شاید ام‌باپه بجای رئال مادرید به منچسترسیتی برود

به گزارش مملکت آنلاین، تصمیم به جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن اطلاعاتی را در مورد آینده او در فصل بعد منتشر کرده است. رئال مادرید جدی‌‌ترین مشتری این بازیکن فرانسوی است اما مسلما تنها مشتری او نیست.

مطابق گزارش کادناسر، نزدیکان کیلیان امباپه در هفته اخیر با دو باشگاه رئال مادرید و منچسترسیتی در ارتباط بوده‌اند.

علاوه بر اینکه فائزه العماری به عنوان ایجنت رسمی امباپه شناخته می‌شود، امباپه نزدیکانی دارد که اگرچه غیررسمی در نظر گرفته می‌شوند اما به خواسته او برخی از امور را پیگیری می‌کنند.

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی یکی از این نزدیکان ستاره فرانسوی دوشنبه گذشته در تمرین منچسترسیتی حضور داشت و حتی این باشگاه انگلیسی از ماموریت این فرد باخبر بود.

گزارش این رسانه همچنین حاکی از آن است که یکی دیگر از این نمایندگان، از نزدیک دیدار بین تیم‌های رئال مادرید و لایپزیش را تماشا کرده است. این فرد ارتباط نزدیک با اورلین شوآمنی، هافبک رئال مادرید، دارد و همچنین رابطه خوبی با پدر امباپه دارد.

امباپه که روز پنج شنبه به پاری سن ژرمن اعلام کرد قراردادش را تمدید نمی‌کند و قرار است در تابستان این باشگاه را ترک کند، مدت‌هاست مورد توجه رئال مادرید قرار دارد اما اقدام جدید او بسیار مشکوک به نظر می‌رسد.

گفته می‌شد که باشگاه‌های لیورپول و آرسنال از انگلیس خواستار جذب این بازیکن شده‌اند و با حضور ارلینگ هالند احتمال حضور ستاره فرانسوی در سیتی نزدیک به صفر بود اما حضور نماینده او در تمرینات تیم تحت هدایت پپ گواردیولا شایعات جدیدی را درمورد آینده او به راه انداخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر