کامبک شیرین شیاطین سرخ / هدیه پایان سالی منچستریونایتد به هواداران با شکست مدعی شگفتی‌ساز

شاگردان تن هاخ با کامبک رویایی در خانه مقابل تیم شگفتی ساز آستون ویلا، پایان سال را احتمالا با رتبه ششمی لیگ برتر به پایان رساندند و مانع صعود تیم اونام امری به رده دوم شدند.

کامبک شیرین شیاطین سرخ / هدیه پایان سالی منچستریونایتد به هواداران با شکست مدعی شگفتی‌ساز

به گزارش مملکت آنلاین، دو تیم منچستریونایتد و استون ویلا در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر و در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفته بودند که این بازی جذاب با کامبک ۳ بر ۲ شیاطین سرخ همراه شد.

در روزی که نیمه اول به سود تیم اونای امری به پایان رسیده بود، منچستریونایتد با ارائه فوتبال تهاجمی در نیمه دوم پیروزی شیرینی را کسب کرد.

در نیمه اول این شاگردان اونای امری بودند که بر بازی تسلط بیشتری داشتند و در دقایق ۲۱ و ۲۶ دوبار دروازه منچستریونایتد را توسط مک گین و دندونکر باز کردند و نیمه اول این بازی با حساب ۲ بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید.
اما در نیمه دوم این بازی ورق برای شاگردان اریک تن هاگ برگشت. در دقیقه ۵۰ آلخاندرو گارناچو دروازه استون ویلا را بازی کرد که VAR این گل را رد کرد اما ۹ دقیقه بعد و در دقیقه ۵۹ همین بازیکن گل دیگری را زد تا شیاطین سرخ در خانه به بازگشت امیدوار شوند‌. ۱۲ دقیقه بعد و در دقیقه ۷۱ گارناچو آرژانتینی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا بازی ۲-۲ شود و روحیه تیم منچستریونایتد هم بالا برود.

در دقیقه ۸۲ روی یک ارسال و رفت و برگشت توپ مقابل پای راسموس هویلوند افتاد تا این بازیکن با یک ضربه پای چپ گل برتری تیم منچستریونایتد را به ثمر برساند و اولین گل خود را در ورزشگاه الدترافورد ثبت کند. در نهایت بازی با نتیجه ۳-۲ به سود تیم میزبان به پایان رسید.
با این برد منچستریونایتد ۳۱ امتیازی شد و در رده ششم جدول جای گرفت و استون ویلا هم با ۳۹ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر