لیگ برتر انگلیس: منچستر یونایتد برد / چلسی باز هم امتیاز داد / ساوتهمپتون سقوط کرد

در هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد برابر ولورهمپتون به برتری رسید، تاتنهام به آستون ویلا باخت و چلسی برابر ناتینگهام فارست به تساوی رسید.

لیگ برتر انگلیس: منچستر یونایتد برد / چلسی باز هم امتیاز داد / ساوتهمپتون سقوط کرد

به گزارش مملکت آنلاین، هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۵ دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در یکی از بازی‌ها، منچستریونایتد در اولدترافورد با ۲ گل برابر ولورهمپتون به پیروزی رسید. آنتونی مارسیال در دقیقه ۳۲ و الخاندرو گارناچو ۴+۹۰ گل‌های یونایتد را به ثمر رساندند تا امیدهای شاگردان اریک تن‌هاخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شود.

منچستر با این پیروزی ۶۶ امتیازی شد و با وجود هم امتیاز بودن با نیوکاسل رده سومی، به دلیل تفاضل گل پایین‌تر در رده چهارم ایستاد.

در دیگر مسابقه تاتنهام برابر استون‌ویلا با نتیجه ۲ بر یک گل شکست خورد. جیکوب رمزی در دقیقه ۷ و داگلاس لوئیز در دقیقه ۷۲ برای استون‌ویلا و هری کین در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی برای تاتنهام گلزنی کردند. تاتنهام با این شکست ۵۷ امتیازی و در جایگاه ششم باقی ماند و استون ویلا با این برد با اسپرزها هم‌امتیاز شد اما به دلیل تفاضل گل پایین‌تر در رده هفتم ایستاد.

چلسی که هفته گذشته پس از ۶ باخت متوالی با پیروزی برابر بورنموث به جاده برد برگشته بود، امروز در خانه برابر ناتینگهام فارست با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد. رحیم استرلینگ در دقایق ۵۲ و ۵۸ برای چلسی و تایوو آونی در دقایق ۱۳ و ۶۲ برای ناتینگهام گلزنی کردند.

در دیگر بازی‌های امروز فولام ۲ بر صفر از سد ساوتهمپتون گذشت و کریستال پالاس ۲ بر صفر بورنموث را شکست داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر