توقف لیورپول مقابل آستون ویلا / با برد منچستر یونایتد، تیم کلوب از لیگ قهرمانان دورتر شد

تیم فوتبال لیورپول با تساوی برابر استون ویلا حالا شانس کمی برای حضور در لیگ قهرمانان دارد.

توقف لیورپول مقابل آستون ویلا / با برد منچستر یونایتد، تیم کلوب از لیگ قهرمانان دورتر شد

به گزارش مملکت آنلاین، در هفته سی و هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان استون‌ویلا اونای امری بود که در نهایت با تساوی یک بر یک برابر این تیم، ۶۶ امتیازی شد و شانس کسب سهمیه‌اش با توجه به پیروزی منچستریونایتد برابر بورنموث بسیار اندک شد.
در همان نیمه نخست، استون ویلا صاحب یک ضربه پنالتی شد که واتکینز آن را از دست داد اما چند دقیقه بعد یاکوب رمزی دروازه آلیسون را باز کرد. در نیمه دوم کودی خاکپو موفق شد که گل خورده را جبران کند اما VAR آفساید صلاح را گرفت و گل لیورپول مردود اعلام شد. در دقیقه ۹۰ فیرمینو گل تساوی را به ثمر رساند تا قرمزهای آنفیلد اندک امیدی برای حضور در لیگ قهرمانان داشته باشند.
در دیگر دیدار مهم هفته منچستر یونایتد در خانه بورنموث با یک گل این تیم را مغلوب کرد. کاسمیرو تنها گل این بازی را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.
در جدول، نیوکاسل با ۶۹ امتیاز در رده سوم است و مچستر نیز با این پیروزی ۶۹ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد. لیورپول با ۶۶ امتیاز و یک بازی بیش‌تر از منچستر و نیوکاسل در رده پنجم قرار گرفت. در صورتی که منچستر و نیوکاسل از ۲ بازی باقی مانده خود تنها یک امتیاز کسب کنند، شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای قرمزهای آنفیلد صفر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر