کار واگذاری مالکیت منچستریونایتد به قطری‌ها قطعی شده است

ریو فردیناند اعلام کرد قطری‌ها به زودی مالکیت باشگاه منچستریونایتد را بر عهده خواهند گرفت.

کار واگذاری مالکیت منچستریونایتد به قطری‌ها قطعی شده است

به گزار ش مملکت آنلاین و به نقل از تلگراف، پس از هشت ماه مذاکره بر سر فروش منچستریونایتد، هواداران خسته شده‌اند و گمانه زنی‌های جدی در مورد اینکه چه کسی و چه زمانی یونایتد را می‌خرد مطرح شده است.

در روزهای اخیر بیشتر رسانه‌های عربی از پیشنهاد رسمی شرکت سرمایه‌گذاری قطر به مالکان باشگاه منچستر یونایتد برای خرید این باشگاه خبر داده‌اند. قطری‌ها می‌خواهند منچستر یونایتد را به بزرگترین باشگاه جهان تبدیل کنند.

اکنون آل‌ثانی پیشنهاد نهایی‌اش را به ارزش بیش از ۵ میلیارد پوند ارائه کرده است. این پیشنهاد همچنین شامل طرحی برای سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در زیرساخت باشگاه است.

خانواده گلیزر باشگاه را در نوامبر ۲۰۲۲ برای فروش قرار دادند و هشت ماه گذشته است و تنها  دو پیشنهاد در رقابت برای خرید پرافتخارترین تیم لیگ برتر انگلیس باقی مانده است.

رقابت بین شیخ جاسم بن حمد آل ثانی از قطر و سر جیم رتکلیف میلیاردر بریتانیایی است. روز دوشنبه، گزارش‌هایی مبنی بر پیروزی شیخ جاسم در این رقابت توسط رسانه قطری «الوطن»  منتشر شد.

ریو فردیناند ستاره سابق خط دفاعی منچستریونایتد و بازیکن سابق انگلیس در کانال یوتیوب خود گفت: فروش منچستریونایتد قریب الوقوع است. ما می‌شنویم که پیشنهاد قطر پذیرفته شده است. من فکر می‌کنم این اتفاق به زودی رخ دهد. من از یک منبع خوب اطلاعاتی دریافت کرده‌ام که درست است و قطری‌ها مالک بعدی یونایتد خواهند بود.

منچستر یونایتد پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس است که البته بعد از جدایی سرآلکس فرگوسن نتایج ناامید کننده داشته و نه تنها در لیگ قهرمانان اروپا موفق نشده بلکه حتی در لیگ جزیره هم عنوان قهرمانی را به دست نیاورده است.

حضور مالکان قطری در یونایتد باعث می‌شود شاهد خریدهای بزرگی برای این تیم باشیم و از این به بعد رقابت بین دو تیم بزرگ شهر منچستر با حضور مالکان قطری و اماراتی جذاب‌تر از قبل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر