خریدار فنلاندی منچستریونایتد پشیمان شد

توماس زیلیاکوس، تاجر فنلاندی، پیشنهاد خود برای خرید منچستریونایتد را پس گرفت و این روند را "یک مسخره‌ بازی" خواند.

خریدار فنلاندی منچستریونایتد پشیمان شد

به گزارش مملکت آنلاین، توماس زیلیاکوس تاجر فنلاندی، عصر روز گذشته، در توئیتر متنی نوشت تا ناامیدی خود را از عدم خرید منچستریونایتد بیان کند. "من شرکت در دور سوم مناقصه برای خرید یونایتد را رد کرده‌ام. این مناقصه، در حال تبدیل شدن به یک مسخره بازی است و گلیزر هیچ احترامی برای باشگاه قائل نیست. تأخیر در فروش منچستریونایتد، فرصت ساخت تیم برنده برای فصل آینده را از هر مالک جدیدی سلب خواهد کرد."

جیم رتکلیف، شیخ جاسم و من همگی آماده مذاکره برای خرید یونایتد بودیم، در عوض گلیزر تصمیم گرفت تا دور جدیدی از مناقصات را آغاز کند. من در بازی مسخره‌ای که برای به حداکثر رساندن سود به فروشندگان، آن هم با سوءاستفاده از برند منچستریونایتد تنظیم شده است، شرکت نخواهم کرد."

این نظرات باعث شد تا گری نویل، اسطوره یونایتد و کارشناس ورزشی شبکه‌های مطرح انگلیس، تصمیم‌ها برای آغاز دور سوم مناقصه را "اتفاقی بد" بداند.

سایر پیشنهاد دهندگان، سر جیم رتکلیف و شیخ جاسم نیز از عدم شفافیت و ارتباط در فرآیند فروش منچستریونایتد، گیج شده‌اند. مرحله جدید مناقصه، باعث ناامیدی هوادارانی خواهد شد که از دیدن خانواده گلیزر بر مسند کار باشگاه خود، ناامید هستند و مایلند مالک جدیدی به موقع برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هدایت باشگاه منچستر را بدست بگیرد.

فروش این باشگاه بدون شک موضوع داغ امشب (پنجشنبه) خواهد بود، زیرا هواداران برای بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل سویا، راهی اولدترافورد خواهند شد و احتمالاً شعارهایی در این باره سر خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر