با باخت توپچی‌ها، منچسترسیتی باز هم قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

تیم فوتبال آرسنال در هفته سی‌ و هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس برابر ناتینگهام فارست شکست خورد تا شاهد قهرمانی سیتزن‌ها در لیگ جزیره باشند.

با باخت توپچی‌ها، منچسترسیتی باز هم قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

به گزارش مملکت آنلاین، تیم فوتبال ناتینگهام فارست در یکی از دیدارهای حساس هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس شنبه شب میزبان آرسنال بود.

در شرایطی دو تیم به مصاف هم رفتند که ناتینگهام با ۳۴ امتیاز در رده شانزدهم بود و آرسنال نیز با ۸۱ و با اختلاف ۴ امتیاز بعد از منچسترسیتی، در رده دوم قرار داشت. در دقیقه ۱۹ این بازی و بر خلاف تصور هواداران آرسنال، دروازه این تیم باز شد و تایوو آونی موفق شد برای ناتینگهام گلزنی کند.

این نتیجه تا پایان نیمه نخست حفظ شد تا دو تیم برای ۴۵ دقیقه دوم آماده شوند. با شروع این نیمه تلاش‌های بازیکنان آرسنال برای رسیدن به گل و جبران نتیجه بی‌ثمر ماند تا در پایان ۹۰ دقیقه وقت‌های قانونی بازی، آرسنال در دیداری خارج از خانه با همان تک گل نیمه نخست آونی بازنده این میدان شود تا بدون امتیاز هفته سی‌وهفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس را به پایان ببرد. در ثانیه‌های پایانی وقت‌های اضافه کیلور ناواس دروازه‌بان ناتینگهام به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد تا وین هنسی در چارچوب دروازه قرار بگیرد.

با این نتیجه و با توجه به جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس، هواداران منچسترسیتی جشن قهرمانی خود را آغاز کردند تا سومین قهرمانی پیاپی در پریمیرلیگ و پنجمین قهرمانی در شش سال اخیر خود را جشن بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر