منچستر سیتی به قهرمانی نزدیک‌تر شد

روز دوم هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس در شرایطی پیگیری شد که تیم‌های منچسترسیتی و برنتفورد برابر حریفان خود به برتری دست یافتند. سیتی با برتری در دیدار امروز، خیز بلندی برای فتح جام برداشت.

منچستر سیتی به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش مملکت آنلاین، امروز اورتون در خانه پذیرای منچسترسیتی صدرنشین بود و وستهم نیز در دیداری خارج از خانه به مصاف برنتفورد رفت.

شاگردان پپ گواردیولا که پیش از این بازی با ۸۳ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های فوتبال انگلیس قرار داشتند در این دیدار نیز با تکفرات هجومی پا به میدان گذاشته و موفق شدند در دقایق۳۷و ۵۱ توسط ایلکای گوندوگان و گل دقیقه ۳۹ ارلینگ هالند به یک پیروزی دیگر دست یابند.

در دیگر دیدار این هفته برنتفورد رده نهمی در خانه میزبان وستهم رده پانزدهمی بود. در این بازی برایان امبئومو و یوان ویسا در دقایق ۲۰ و ۴۳ برای میزبان گلزنی کردند تا بازی در نیمه نخست با برتری برنتفورد به پایان برسد. در نیمه دوم این دیدار و در دقیقه ۶۷ دنی اینگز برای وستهم گلزنی کرد اما با بررسی تصاوی VAR گل مردود اعلام شد تا بازی با همان نتیجه ۲ بر صفر خاتمه یابد.

با این نتایج منچسترسیتی با ۸۵ امتیاز در صدر باقی ماند و تیم‌های آرسنال با ۸۱ و نیوکاسل و منچستریونایتد با ۶۶ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر