لیگ قهرمانان اروپا: راند اول رئال مادرید و منچستر سیتی برنده نداشت

نبرد رئال مادرید و منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی انجامید تا سرنوشت صعود به دیدار برگشت کشیده شود.

لیگ قهرمانان اروپا: راند اول رئال مادرید و منچستر سیتی برنده نداشت

به گزارش مملکت آنلاین، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری یک دیدار حساس پیگیری شد.

در این بازی نبرد تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه مملو از تماشاگر سانتیاگو برنابئو در پایان دیدار پرموقعیت و تماشایی به تساوی یک بر یک انجامید. تا تکلیف تیم راه یافته به فینال در بازی برگشت و در  استادیوم اتحاد شهر منچستر مشخص شود.

بازی با برتری سیتیزن‌ها شروع شد، اما پس از گذشت ۲۰ دقیقه از نیمه اول رفته رفته شاگردان کارلو آنجلوتی به لطف تشویق‌های هواداران‌شان توپ و میدان را با دست گرفتند و روی یک ضد حمله ویرانگر در دقیقه ۳۶، ادواردو کاماوینگا توپ را به وینیسیوس جونیور رساند و این ستاره برزیلی با شوتی مهار نشدنی گل اول کهکشانی‌ها را ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری مدافع عنوان قهرمانی به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان پپ‌ گواردیولا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، حملات دامنه‌داری روی دروازه رئال انجام دادند تا اینکه کوین دی‌بروینه توانست قفل دروازه هموطن بلژیکی خود در درون دروازه رئال را بشکند و با شوتی سرکش در دقیقه ۶۷، گل تساوی‌بخش سیتی را زد تا این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به اتمام برسد.

*رئال مادرید یک - منچسترسیتی یک

گل‌ها: وینیسیوس جونیور(۳۶) برای رئال/ دی‌بروینه(۶۷) برای منچسترسیتی 

کارت زرد: تونی کروس(۳+۴۵)، کارلو آنجلوتی(۶۸) و کاماوینگا(۷۹) از رئال/ گوندوغان(۷۳) و برناردو سیلوا(۸۶) از منچسترسیتی 

انتهای پیام/

ارسال نظر