لیگ قهرمانان اروپا: بنفیکا، یوونتوس را حذف کرد / میلان امیدوار شد / شکست رئال مقابل لایپزیک / پاری‌سن‌ژرمن، مکابی را در هم کوبید

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با برد پرگل بنفیکا و پاری سن ژرمن و حذف یوونتوس همراه بود.

لیگ قهرمانان اروپا: بنفیکا، یوونتوس را حذف کرد / میلان امیدوار شد / شکست رئال مقابل لایپزیک / پاری‌سن‌ژرمن، مکابی را در هم کوبید

به گزارش مملکت آنلاین، روز نخست هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

بنفیکا در دیداری پرگل، یوونتوس را حذف کرد

در مهمترین بازی یوونتوس مقابل بنفیکا با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

آنتونیو سیلوا دقیقه ۱۷، ژوآئو ماریو دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی و رافا سیلوا دقایق ۳۵ و ۵۰ برای بنفیکا و مویس کین دقیقه ۲۱، آرکادیوژ میک دقیقه ۷۷ و وستون مک کنی دقیقه ۷۹ برای یوونتوس گلزنی کردند.

با این نتیجه صعود بنفیکا با ۱۱ امتیازی بهمراه پاری سن ژرمن قطعی شد و یوونتوس برای رسیدن به لیگ اروپا باید در روز پایانی در خانه مقابل تیم قدرتمند پاریسی پیروز شود.

3479029-70927748-2560-1440

نبرد بزرگ دورتموند و سیتی برنده نداشت

دیدار بزرگ هفته بین بوروسیا دورتموند و منچستر سیتی بدون گل به پایان رسید.

در این مسابقه «ریاض محرز» برای سیتی پنالتی از دست داد تا شاگردان گواردیولا از دست یابی به برد باز بمانند.

با این نتیجه منچستر سیتی به عنوان تیم اول و دورتموند به عنوان تیم دوم صعود خود را قطعی کردند و علی رغم برد ساعتی قبل سویا که اولین سه امتیاز این تیم بود، نماینده اسپانیا به لیگ اروپا برود.

33036f8b740936d52113c1ca667e26f6

لایپزیک، رئال را شکست داد ولی صعودش قطعی نشد

نبرد لایپزیک و رئال با نتیجه ۳ بر ۲ بسود آلمانی‌ها پایان یافت.

ژوسکو گواردیول دقیقه ۱۳، کریستوفر انکونکو دقیقه ۱۸ و تیمو ورنر دقیقه ۸۱ برای لایپزیک و وینیسیوس جونیور دقیقه ۴۴ و رودریگو دقیقه ۴+۹۰ از روی نقطه پنالتی برای رئال گلزنی کردند.

به این ترتیب رئال با ۱۰ امتیاز صعودش قطعی شد و لایپزیک با ۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و باید در روز پایانی مقابل شاختار با امتیاز زمین را ترک کند.

3478962-70926408-2560-1440

ضدحال سلتیک به شاختار

سلتیک در خانه با متوقف کردن شاختار دونستک، شانس صعود این تیم را کاهش داد.

در این مسابقه که به تساوی یک بر یک انجامید جیاکوماکیس دقیقه ۳۴ برای سلتیک گل زد ولی میخایلوف مودریک دقیقه ۵۸ بازی را به تساوی کشاند.

به این ترتیب شاختار برای صعود به دور دوم باید در هفته آخر تیم شگفتی ساز لایپزیک را شکست دهد و سلتیک نیز از رقابت ها حذف شد.

3479025-70927668-2560-1440

برد شیرین میلان در کروواسی

دیناموزاگرب در حضور تمام مدت صادق محرمی لژیونر ایرانی مقابل میلان در خانه شکست سنگین ۴ بر صفر را تجربه کرد.

مت گابیا دقیقه ۳۹، رافائل لیائو دقیقه ۴۹، اولیویه ژیرو دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی و لیوبیچیچ مدافع زاگرب به اشتباه دقیقه ۶۹ برای میلان گلزنی کردند.

با این نتیجه کار صعود میلان به هفته پایانی کشیده شد و این تیم باید مقابل سالزبورگ زمین را بدون شکست ترک کند ضمن اینکه دینامو زاگرب با دو باخت مقابل میلان باید شانس پایانی خود را در هفته آخر مقابل چلسی امتحان کند که در صورت برد و در صورت کسب پیروزی و شکست سالزبورگ به لیگ اروپا صعود کند.

نکته جالب این گروه، میلان در هر دو بازی رفت و برگشت نماینده کروواسی را شکست داده و در سایر مسابقات تنها یک تساوی کسب کرده است.

3479018-70927528-2560-1440

طوفان پاریسی‌ها مقابل نماینده اسرائیل

عجیب ترین نتیجه در پاریس رقم خورد و پاری سن ژرمن ۷ بر ۲ مکابی اسرائیل را در هم کوبید.

دقیقه ۱۹ لیونل مسی روی پاس امباپه، دقیقه ۳۲ امباپه، دقیقه ۳۵ نیمار روی پاس مسی، دقیقه ۴۵ مسی روی پاس امباپه، دقیقه ۶۴ امباپه روی پاس اشرف حکیمی، دقیقه ۶۷ گولدبرگ مدافع مکابی و دقیقه ۸۴ کارلوس باراگان سولر روی پاس مسی برای پاری سن ژرمن و سک دقایق ۳۸ و ۵۰ برای مکابی گلزنی کردند.

با این نتیجه پاری سن ژرمن با ۱۴ گل زده و ۱۱ امتیاز صعود خود را قطعی کرد و مکابی برای رسیدن به لیگ اروپا باید منتظر اتفاقات روز پایانی باشد تا با کنار زدن یوونتوس راهی لیگ شود.

Ligue-des-champions-le-PSG-humilie-le-Maccabi-Haifa-et-se-qualifie-pour-les-8e-de-finale-7-2

انتهای پیام/

ارسال نظر