تنش بین بارسلونا و رئال مادرید وارد فاز جدیدی شد

باشگاه رئال مادرید به ادعا‌های رئیس باشگاه بارسلونا پاسخ داد.

تنش بین بارسلونا و رئال مادرید وارد فاز جدیدی شد

به گزارش مملکت آنلاین، باشگاه رئال مادرید در واکنش به ادعا‌های رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار ویدئویی اعلام کرد: «این باشگاه بارسلونا بود که نشان طلا و برلیان را به ژنرال فرانکو اعطا کرد. بارسلونا در سال ۱۹۶۵ ژنرال فرانکو را به عضویت افتخاری این باشگاه درآورد. بارسلونا سه بار توسط ژنرال فرانکو با سه بار طبقه‌بندی مجدد از ورشکستگی نجات یافت. بارسا در دوران مدیریت فرانکو ۸ قهرمانی در لالیگا و ۹ قهرمانی در جام حذفی کسب کرد، این در حالی است که رئال مادرید در این مدت ۱۵ سال بدون کسب عنوان قهرمانی در لالیگا را سپری کرد. در طول جنگ داخلی، بازیکنان رئال مادرید دستگیر، بازداشت یا تبعید شدند. ورزشگاه نوکمپ توسط وزیر کل یعنی ژنرال فرانکو افتتاح شد».

ویدئوی باشگاه رئال مادرید با نقل‌قولی از سانتیاگو برنابئو اسطوره این باشگاه پایان می‌یابد که می‌گوید: «وقتی می‌شنوم که می‌گویند رئال مادرید تیم رژیم بوده است، دلم می‌خواهد بر پدر کسی که این جمله را می‌گوید، لعنت بفرستم».

خوان لاپورتا روز گذشته (دوشنبه) در یک کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و در مورد پرونده «نگریرا» توضیحاتی ارائه دهد، اما در این بین به باشگاه رئال مادرید هم حمله کرد. (اینجا)

انتهای پیام/

ارسال نظر