جریمه سنگین بایرن مونیخ علیه سادیو مانه

باشگاه بایرن‌مونیخ، سادیو مانه را به خاطر درگیری با لروآ سانه ۳۰۰ هزار یورو جریمه کرد. این بالاترین رقم جریمه در تاریخ این باشگاه آلمانی است.

جریمه سنگین بایرن مونیخ علیه سادیو مانه

به گزارش مملکت آنلاین ، بایرن‌مونیخ در دیدار رفت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی با سه گل شکست خورد. در دقیقه ۸۲ این بازی لروآ سانه با سادیو مانه درگیری لفظی پیدا کرد. این درگیری به رختکن هم کشیده شد؛ تا جایی که دو بازیکن در رختکن با هم درگیر می‌شوند و گفته می‌شود مانه کشیده‌ای را به صورت سانه می‌زند. این سیلی باعث شد تا خون از دهان سانه جاری شود.

باشگاه بایرن‌مونیخ در بازگشت تیم به خیلی سریع به این رخداد واکنش نشان داد و مانه را جریمه مالی و یک جلسه از همراهی تیم ممنوع کرد. اکنون مبلغ جریمه مالی مانه مشخص شده است. باشگاه بایرن‌مونیخ این بازیکن سنگالی را ۳۰۰ هزار یورو جریمه کرد که سنگین‌ترین میزان جریمه در تاریخ باشگاه آلمانی است.

لوتار ماتیوس، بازیکن سابق بایرن‌مونیخ، در واکنش به این جریمه مالی گفت: به نظرم این جریمه منطقی و قابل پیش‌بینی بود.

مانه که تابستان گذشته به بایرن پیوست به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانسته است عملکرد روزهای اوجش در لیورپول را ادامه بدهد. او جام جهانی را هم به همین دلیل از دست داد و اکنون به نظر می‌رسد از نظر روانی هم با مشکلاتی روبه‌روست. با این شرایط باید منتظر جدایی او در تابستان بود و بسیار بعید است که در تیم بماند.

شبکه اسکای‌اسپورت آلمان اعلام کرد که مانه اصلا در تفکرات توماس توخل برای فصل بعد جایی ندارد و این بازیکن تابستان پیش رو بایرن‌مونیخ را ترک خواهد کرد. به احتمال زیاد مانه دوباره به لیگ برتر انگلیس برخواهد گشت. پیش از این هم رسانه‌های انگلیسی نوشتند که مانه دلتنگ لیگ جزیره است و دوست دارد که بایرن را ترک ‌کند و دوباره در لیگ برتر به میدان رود.

انتهای پیام/

منبع: اسکای‌اسپورت

ارسال نظر