سردار آزمون باز هم گل زد / بایرن مونیخ و بایر لورکوزن بردند

بایرن‌مونیخ در هفته بیست‌وهفتم بوندسلیگا به مصاف فرایبورگ رفت و با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا انتقام شکست برابر این تیم در جام حذفی را بگیرد. لورکوزن هم در ادامه درخشش سردار آزمون برابر اینتراخت فرانکفورت به پیروزی دست یافت.

سردار آزمون باز هم گل زد / بایرن مونیخ و بایر لورکوزن بردند

به گزارش مملکت آنلاین، در ادامه هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های بوندسلیگا پنج دیدار برگزار شد. در حساس‌ترین بازی بایرن‌مونیخ در خانه فرایبورگ به میدان رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند. بایرن در حالی در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد که چند روز پیش برابر همین تیم در جام حذفی شکست خورده بود.

تک گل بایرن را ماتیاس دلیخت روی پاس جمال موسیالا در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند.

در یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته بایرلورکوزن در ادامه روند خوب خود در خانه از اینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

سردار آزمون در این بازی نیمکت‌نشین بود. او از دقیقه ۷۰ به میدان رفت و توانست گل سوم تیمش را در دقیقه ۹۵ به ثمر برساند تا در کسب این پیروزی نقش داشته باشد.

بوروسیادورتموند، تیم دو جدول رده‌بندی، هم توانست با نتیجه دو بر یک یونیون برلین شگفتی‌ساز را شکست دهد تا اختلاف دو امتیازی‌اش با بایرن‌مونیخ صدرنشین را حفظ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر