شایعات بازگشت مسی به بارسلونا قوت گرفت

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی احتمالی از این تیم فرانسوی، در حساب اینستاگرام خود به شایعه بازگشت به بارسلونا دامن زد.

شایعات بازگشت مسی به بارسلونا قوت گرفت

به گزارش مملکت آنلاین، پس از پیوستن کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال به باشگاه النصر عربستان، گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن لیونل مسی، ستاره باشگاه پی‌اس‌جی نیز به لیگ عربستان قوت گرفت.

این شایعات تا جایی پیش رفت که گفته می‌شد باشگاه الهلال که حریف دیرینه النصر در لیگ عربستان محسوب می‌شود، پیشنهاد نجومی را به مسی ارائه کرده است.

هواداران پی‌اس‌جی هفته گذشته در جریان دیدار این تیم برابر لیون، مرد آرژانتینی را «هو» کردند اما مسی این هفته در دیدار برابر نیس، با گلزنی خود پاسخ هواداران پاریسی را داد.

واکنش غیر محترمانه هواداران پی‌اس‌جی علیه مسی، آتش شایعات درباره جدایی وی را شعله‌ور کرد و حالا مرد آرژانتینی با اضافه کردن «هایلایت» بارسلونا به حساب کاربری اینستاگرامش، به گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت به نیوکمپ دامن زد.

نایب رئیس باشگاه بارسلونا به‌تازگی درباره احتمال بازگشت مسی به این تیم گفته بود: عاشقانه در انتظار بازگشت او هستم نه به خاطر توانایی‌های فوتبالی و ورزشی بلکه به‌خاطر شخصیتش؛ به نظرم چنین قصه‌های شیرینی، استحقاق یک پایان خوب را هم دارند! ما با آنها در تماسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر