مسی به این شرط می‌تواند به بارسلونا بازگردد

نشریه ال‌ناسیونال از زبان خورخه مسی پدر لئو افسانه‌ای فاش کرد که لیونل مسی پیش از جام جهانی قطر گفته بود که اگر روزی بخواهم که به بارسلونا برگردم، ۶ بازیکن از جمله جرارد پیکه باید از این تیم حذف شوند.

مسی به این شرط می‌تواند به بارسلونا بازگردد

به گزارش مملکت آنلاین، لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن پس از درخشش در بازی یکشنبه شب پی‌اس‌جی در مقابل لیل و به ثمر رساندن گل پیروزی بخش تیمش در دقیقه ۹۵ برای استراحتی دو روزه که از سوی گالتیه به بازیکنان داده شد، به بارسلونا و خانه قدیمی‌اش سفر کرده است.

در چند هفته اخیر مدیران پاری‌سن‌ژرمن سخت به دنبال جلب نظر مسی برای تمدید قرارداد با او بوده‌اند که هنوز این امر محقق نشده و لئو دم به تله نداده است.

از طرفی این ستاره آرژانتینی مذاکراتی با دیوید بکهام ستاره سابق انگلیس و منچستر و مالک کنونی تیم اینترمیامی آمریکا انجام داده و احتمال حضورش در لیگ فوتبال آمریکا برای فصل بعد نیز هست.

اما مسافرت مسی به بارسلونا کمی شک برانگیز است. ستاره سابق بارسلونا آخرین بار پیش از جام جهانی قطر به این شهر سفر کرده و در این چند ماه رفت و آمدی به خانه قدیمی خود نداشته است.

در همین راستا برخی رسانه‌ها از مذاکرات مدیران بارسا و احتمال بازگشت مسی به خانه صحبت کرده‌اند که از سوی خورخه مسی تکذیب شد.

خورخه مسی در مصاحبه‌ای که با ال‌ناسیونال داشت عنوان کرد: «احتمال بازگشت لئو به بارسلونا بسیار اندک است. چراکه هنوز از لاپورتا بر سر ماجرای تابستان ۲۰۲۱ و خروج ناگهانی‌اش از تیم دلگیر است و تا زمانی که او مدیر بارسلونا باشد قطعا مسی برنمی‌گردد. ضمن اینکه پیش از جام جهانی لئو گفته بود اگر بخواهم که برگردم ۶ بازیکن از جمله پیکه باید کنار گذاشته شوند.»

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر