اینتر میامی یا بارسا مقصد بعدی مسی

گزارش‌های رسیده از رسانه‌های فرانسوی حاکی از آن است که لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن مذاکراتی با دیوید بکهام مالک باشگاه اینترمیامی انجام داده و انتقال این بازیکن به لیگ آمریکا محتمل‌ترین گزینه به حساب می‌آید.

اینتر میامی یا بارسا مقصد بعدی مسی

به گزارش مملکت آنلاین، لیونل مسی اسطوره آرژانتینی تیم پی‌اس‌جی که قراردادش در پایان فصل با پاریسی‌ها منقضی می‌شود، در تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی مردد شده و در سال‌های پایانی فوتبال حرفه‌ای خود در حال تغییر معیارها برای انتخاب جدید است.

در حال حاضر باشگاه اینترمیامی که مالک آن دیوید بکهام و سرمربی این تیم فیل نویل انگلیسی است، محتمل‌ترین و قوی‌ترین گزینه برای جذب مسی به شمار می‌رود.

فیل نویل در مورد جذب مسی گفت: «ما برای جذب بهترین بازیکن‌های دنیا برنامه‌ریزی کرده‌ایم و لیونل مسی در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست. هرچند که شاید انتقال او به میامی کمی زمان‌بر شود.»

نشریه اکیپ در مورد انتقال مسی به آمریکا عنوان کرد که خانواده وی با زندگی در ایالات متحده مشکلی ندارند، ضمن اینکه لیونل مسی در شهر میامی یک ویلای شخصی داشته که برای تعطیلات از آن استفاده می‌کند.

خورخه مسی پدر لیو و ایجنت این بازیکن، در روزهای آینده جلسه‌ای با سران پاری‌سن‌ژرمن دارد و پس از آن به شهر بارسلون سفر خواهد کرد، که همین موضوع احتمال بازگشت مسی به بارسلونا را هم داغ‌تر می‌کند.

باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی برای ادامه زندگی حرفه‌ای اسطوره آرژانتینی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر