رشد ۱۸ درصدی مصرف بنزین در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : میزان مصرف بنزین در استان کرمانشاه در هشت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش یافته است.

رشد ۱۸ درصدی مصرف بنزین در استان کرمانشاه

به گزارش مملکت آنلاین، پیمان بهرامی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : در هشت ماه نخست امسال ۵۰۷ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش یافته است.

بهرامی با اشاره به اینکه میانگین مصرف روزانه هر جایگاه دو میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین است گفت: فرآیند و سیکل توزیع فرآورده‌ها در جایگاه از نظر کمیت و کیفیت تحت پایش شرکت است و از طرفی روند عرضه فرآورده‌ها کاملا تحت کنترل است و می‌توانیم تعدد سوخت گیری یک خودرو را احصا کنیم.

بهرامی عنوان کرد: هر جایگاه در استان ماهانه چند بار بازدید کیفی می‌شوند و نمونه سوخت آزمایش می‌شود و بعد از تطبیق با بارنامه در صورت وجود تناقض یا کم فروشی قاطعانه برخورد می‌شود و از طرف دیگر سازمان ملی استاندارد نیز هر سه ماه یک بار از جایگاه‌ها بازدید انجام می‌دهند
۱۲ جایگاه سوخت در استان در حال ساخت است

وی با اشاره به اینکه ۱۶۲ جایگاه سوخت در استان وجود دارد گفت: از این تعداد ۷۸ جایگاه عرضه گاز طبیعی و CNG و ۱۲۵ جایگاه عرضه‌کننده سوخت مایع است و ۱۲ جایگاه سوخت در حال ساخت است.

بهرامی با بیان اینکه اختلاف قیمت سوخت بین ایران و کشور‌های همسایه زمینه و انگیزه قاچاق را ایجاد کرده است عنوان کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با این پدیده در شرکت پخش اندیشیده شده، اما سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت برخورد پلیس راهور با موتور‌های فاقد پلاک و دارای خرک برای حمل پیت‌های بنزین و گازوئیل در سطح شهرستان قصرشیرین گفت: در آبان‌ماه نیز با عملیات پلیس امنیت اقتصادی و سایر دستگاه‌ها مقادیر زیادی سوخت دپو شده کشف و ضبط شد .

انتهای پیام/

ارسال نظر